Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 17:26Per: Jag är också glad att kunna bidra till klubbars verksamhet! Jag gör det gärna och jag gör det ofta eftersom jag tävlar ca 30 gånger/år. Men jag väljer de lopp som inte är så dyra förutom LL och Vasan.
Det jag menade med att beskriva min tid i Sälen
Per: Jag är också glad att kunna bidra till klubbars verksamhet! Jag gör det gärna och jag gör det ofta eftersom jag tävlar ca 30 gånger/år. Men jag väljer de lopp som inte är så dyra förutom LL och Vasan.
Det jag menade med att beskriva min tid i Sälen
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:31Tittade på inbjudan till Hallsta Triathlon som är SM. Jag kommer från Hallstahammar och hade verkligen sett fram emot att få delta där igen men nu har de höjt startavgiften till 500 kr för deltagande i mastersklass!! Motionsklass olympisk kostar 400 och k
Tittade på inbjudan till Hallsta Triathlon som är SM. Jag kommer från Hallstahammar och hade verkligen sett fram emot att få delta där igen men nu har de höjt startavgiften till 500 kr för deltagande i mastersklass!! Motionsklass olympisk kostar 400 och k
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:37Mikael, jag tror att de flesta förstår din ståndpunkt vid det här laget. Starta en ny tråd om du vill gnälla på anmälningsavgifter inom triathlon istället för att förstöra den här. I all välmening... (L)
Mikael, jag tror att de flesta förstår din ståndpunkt vid det här laget. Starta en ny tråd om du vill gnälla på anmälningsavgifter inom triathlon istället för att förstöra den här. I all välmening... (L)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 23:18@ Mikael:
Även jag är student, som lever på CSN å lite extraknäck några dagar i månaden. Av dessa pengar går mer än 3/5 delar till hyra mat osv, jag liksom många andra studenter jobbar endast heltid delar av sommaren..
Totalt betalade jag ca 6000 kr i
@ Mikael:
Även jag är student, som lever på CSN å lite extraknäck några dagar i månaden. Av dessa pengar går mer än 3/5 delar till hyra mat osv, jag liksom många andra studenter jobbar endast heltid delar av sommaren..
Totalt betalade jag ca 6000 kr i
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 09:06@Vansbro tri arrangörer
Vad ingår i startavgiften?
@Vansbro tri arrangörer
Vad ingår i startavgiften?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 11:20Hej,
Det finns inget vinst- eller förlust intresse i Vansbro Triathlon. Skulle det bli ett överskott kommer det att användas till att erbjuda en ännu bättre tävling till 2012. Återkommer gärna i frågan efter tävlingen med en tydligare redovisning kring e
Hej,
Det finns inget vinst- eller förlust intresse i Vansbro Triathlon. Skulle det bli ett överskott kommer det att användas till att erbjuda en ännu bättre tävling till 2012. Återkommer gärna i frågan efter tävlingen med en tydligare redovisning kring e
Quote from j sollerman on 9 February 2011, 13:38Vad får man för dom 1000 kronorna? Kan man räkna med lika bra uppbackning som på kalmar?
Vad får man för dom 1000 kronorna? Kan man räkna med lika bra uppbackning som på kalmar?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 14:34Kalle, absolut. Du kan räkna med ordning, reda, tydlighet, säkerhet, service, bra bana, härlig inramning, chip-tidtagning, troligtvis mat, flytt av kläder från växlingsområde till målområde m m. Det här ska bli en av de bättre tävlingarna i Sverige!
Kalle, absolut. Du kan räkna med ordning, reda, tydlighet, säkerhet, service, bra bana, härlig inramning, chip-tidtagning, troligtvis mat, flytt av kläder från växlingsområde till målområde m m. Det här ska bli en av de bättre tävlingarna i Sverige!
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 17:56This will get good, Real good!
Jag gillar Rogers driv.
This will get good, Real good!
Jag gillar Rogers driv.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 20:47Härligt Roger! Grymt sugen redan! (t+)
Härligt Roger! Grymt sugen redan! (t+)