Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 00:11Någon som har bra tips på hur man håller koll på tiden när man springer 10-20-30 intervaller?
Har en Garmin 310XT men har inte hittat någon optimal inställning för denna typ av intervaller. Hur gör ni andra?
Någon som har bra tips på hur man håller koll på tiden när man springer 10-20-30 intervaller?
Har en Garmin 310XT men har inte hittat någon optimal inställning för denna typ av intervaller. Hur gör ni andra?
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 00:57Gör ett träningsprogram i garmin trainingcenter och för över till klockan.
Gör ett träningsprogram i garmin trainingcenter och för över till klockan.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:54Tackar det var precis vad jag sökte efter!
Tackar det var precis vad jag sökte efter!
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 09:23Testade ett pass med 2 serier om 5 x 30-20-10, med 5 min serie vila igår. Det var ett bra pass. Pulsen kunde inte sjunka så mycket under 30 sek joggen så den pressades uppåt under hela serien. Funderar nu efteråt om man inte kunde göra om passet med 4 ser
Testade ett pass med 2 serier om 5 x 30-20-10, med 5 min serie vila igår. Det var ett bra pass. Pulsen kunde inte sjunka så mycket under 30 sek joggen så den pressades uppåt under hela serien. Funderar nu efteråt om man inte kunde göra om passet med 4 ser
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 09:33@Björn
När du vilar 5 minuter mellan serierna, är det då helt stillastående?
@Björn
När du vilar 5 minuter mellan serierna, är det då helt stillastående?
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 09:50Njae ... jag promenerade lite sakta (myggens attacker är inte lika irriterande om man rör på sig). Jag tycker att sakta promenad och helt stillastående är lite sak samma. Man skulle kunna välja att jogga mellan serierna och köra fler serier, men minska an
Njae ... jag promenerade lite sakta (myggens attacker är inte lika irriterande om man rör på sig). Jag tycker att sakta promenad och helt stillastående är lite sak samma. Man skulle kunna välja att jogga mellan serierna och köra fler serier, men minska an