Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:03Bara 964 kvar
Bara 964 kvar
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:191462 kvar till 1500 🙂
1462 kvar till 1500 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 00:54Jag hoppas få ihop två-tre mil i veckan, så 100 mil totalt känns realistiskt (med tanke på både frivilliga och ofrivilliga träningsfria veckor). Gick ut hårt med ett pass på nyarsdagen och har gjort 33,4km efter dagens 12km-pass. Några pass kvar... Hoppas
Jag hoppas få ihop två-tre mil i veckan, så 100 mil totalt känns realistiskt (med tanke på både frivilliga och ofrivilliga träningsfria veckor). Gick ut hårt med ett pass på nyarsdagen och har gjort 33,4km efter dagens 12km-pass. Några pass kvar... Hoppas
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:56Ha 97,55 mil kvar ... förra året så var jag nog på väg mot 100 mil, men så kom flunsa m m och sista månaden blev mer eller mindre träningsfri och därmed löpfri. Får se var jag slutar i år.
Ha 97,55 mil kvar ... förra året så var jag nog på väg mot 100 mil, men så kom flunsa m m och sista månaden blev mer eller mindre träningsfri och därmed löpfri. Får se var jag slutar i år.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 10:28Hmmmmm..... Jag värdesätter egentligen kvalitet framför kvantitet, där kvalitet står för bra pass - inte en massa "kvalitetspass" alltså. 🙂
Men något får jag väl ha som distansmål ändå så jag säger som Annica 150 mil. Det är något mindre än i år, men d
Hmmmmm..... Jag värdesätter egentligen kvalitet framför kvantitet, där kvalitet står för bra pass - inte en massa "kvalitetspass" alltså. 🙂
Men något får jag väl ha som distansmål ändå så jag säger som Annica 150 mil. Det är något mindre än i år, men d
Quote from Catharina Brattlin on 9 January 2013, 11:15På tal om att misslyckas:
"Du kanske blir besviken om du misslyckas, men du är dömd om du inte försöker."
Ett klokt citat. 🙂
På tal om att misslyckas:
"Du kanske blir besviken om du misslyckas, men du är dömd om du inte försöker."
Ett klokt citat. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 11:50Fast antalet km på ett år är snarare ett medel för att klara mina tidsmål, än ett mål i sig; å andra sidan är jag rätt säker på att jag inte klarar dem om jag inte springer ;).
Fast antalet km på ett år är snarare ett medel för att klara mina tidsmål, än ett mål i sig; å andra sidan är jag rätt säker på att jag inte klarar dem om jag inte springer ;).
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 12:07"??? ????? ?????????, ?? ???? ???????? ???."
Ett ännu klokare citat. 🙂 (Vem?)
"??? ????? ?????????, ?? ???? ???????? ???."
Ett ännu klokare citat. 🙂 (Vem?)
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 12:15Bulgakov?
Bulgakov?
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 12:29This is a piece: o
This is a kaka: O
😉
This is a piece: o
This is a kaka: O
😉