Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 11:39Skål Anders!
Jag har precis kommit förbi 450 km, idag har jag dessutom delat ut betyg till min klass och gått på sommarlov!
Dubbelfirar ikväll med champagne, SKÅL!!!
Skål Anders!
Jag har precis kommit förbi 450 km, idag har jag dessutom delat ut betyg till min klass och gått på sommarlov!
Dubbelfirar ikväll med champagne, SKÅL!!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 16:05Passerade just precis 100 mil under gårdagens andra 16 km-löpning.
Totalt 1002,88 km i år. Skönt att hinna till 100 innan maj månad var över!
Skål och kram!
Jenny
Passerade just precis 100 mil under gårdagens andra 16 km-löpning.
Totalt 1002,88 km i år. Skönt att hinna till 100 innan maj månad var över!
Skål och kram!
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 17:19Skål Jenny & Annie!
Jenny, vad blev det?
Jag tog så klart Tuborg Grøn efter "duathlon" i dag (segling/löpning.)
Skål Jenny & Annie!
Jenny, vad blev det?
Jag tog så klart Tuborg Grøn efter "duathlon" i dag (segling/löpning.)
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 18:31Tack illbatting!
Det var först idag jag såg att jag passerade 100 mil, så ölen blir först idag. Eftersom jag för stunden äter/dricker glutenfri kost så föll valet på en hederlig gammal Lapin Kulta... Med den höjer jag en skål till oss alla, vare sig vi up
Tack illbatting!
Det var först idag jag såg att jag passerade 100 mil, så ölen blir först idag. Eftersom jag för stunden äter/dricker glutenfri kost så föll valet på en hederlig gammal Lapin Kulta... Med den höjer jag en skål till oss alla, vare sig vi up
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 20:22Grattis Linda, Anders och Jenny.
Jag vet att somliga inte dricker något starkare är kaffehalv. Till er säger jag KOPP! Ni andra ölgubbar och vingummor får nöja er med SKÅL!
Grattis Linda, Anders och Jenny.
Jag vet att somliga inte dricker något starkare är kaffehalv. Till er säger jag KOPP! Ni andra ölgubbar och vingummor får nöja er med SKÅL!
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 20:34Sedär, passerade 100 mil med 51 meter i och med dagens mara. Skål! 🙂
Sedär, passerade 100 mil med 51 meter i och med dagens mara. Skål! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 20:38Oj, här rasslar det till när man inte tittar en stund. Ett kollektivt grattis till er - det får nog bli ett par kalla ikväll ser det ut som! 🙂
Oj, här rasslar det till när man inte tittar en stund. Ett kollektivt grattis till er - det får nog bli ett par kalla ikväll ser det ut som! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 20:42Grattis Kristina, och skål!
Grattis Kristina, och skål!
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 20:45Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 08:09Ett stort Grattis till alla som den senaste tiden lyckats nå 100. Själv ser det ut så här.
v 21: 35,80 km
v 22: 37,84 kmTotalt i år: 669,10 km
Med ynka milen ligger jag äntligen före drömprognosen. Får ligga i för att hålla mig på rätt sida om den. S
Ett stort Grattis till alla som den senaste tiden lyckats nå 100. Själv ser det ut så här.
v 21: 35,80 km
v 22: 37,84 km
Totalt i år: 669,10 km
Med ynka milen ligger jag äntligen före drömprognosen. Får ligga i för att hålla mig på rätt sida om den. S