Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 13:40Grattis Kristina! Hoppas att du orkade skåla i något gott efteråt!
Tack Kenneth E, Tibor och Mats N!
Kram,
Jenny
Grattis Kristina! Hoppas att du orkade skåla i något gott efteråt!
Tack Kenneth E, Tibor och Mats N!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 13:42Skål och grattis Kristina!!! 😀
Skål och grattis Kristina!!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 14:01Tack! 🙂 Absolut, det blev ett glas rött när jag kom hem.
Tack! 🙂 Absolut, det blev ett glas rött när jag kom hem.
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 14:42Grattis till alla som redan har klarat målet. Jag är nöjd med att passerat hälften och ligger därmed före planen. Jag firar alla som klarat målet med ett glas vin ikväll!
Grattis till alla som redan har klarat målet. Jag är nöjd med att passerat hälften och ligger därmed före planen. Jag firar alla som klarat målet med ett glas vin ikväll!
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 16:51Skål Kristina! 😀 (t+)
Rödtjut är aldrig fel. Jag firade ju mina tre första mil (4 januari) i år med Châteauneuf-du-Pape..
Skål Kristina! 😀 (t+)
Rödtjut är aldrig fel. Jag firade ju mina tre första mil (4 januari) i år med Châteauneuf-du-Pape..
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:14Förbi 60mil idag. Det tog sex veckor för de siste 10mil. Något jag hoppas inte upprepas igen. Borde ligger 10mil/månad.....
Edit: skrev fel antal mil/månad innan.....
Förbi 60mil idag. Det tog sex veckor för de siste 10mil. Något jag hoppas inte upprepas igen. Borde ligger 10mil/månad.....
Edit: skrev fel antal mil/månad innan.....
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:15Tack! 🙂 Rödtjut är livets vatten.
Tack! 🙂 Rödtjut är livets vatten.
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:40500km för mig passerades idag, främst efter starka april och maj. Jag firade med en alkoholfri cider till ankan och snart en glasstrut.
500km för mig passerades idag, främst efter starka april och maj. Jag firade med en alkoholfri cider till ankan och snart en glasstrut.
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:43Heja Ryan! Fast 100 mil/månad? 250 km/vecka känns lite tungt 😉
Heja Ryan! Fast 100 mil/månad? 250 km/vecka känns lite tungt 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:50Oops 10mil ska det stå! Bli tryckglad 😉
Oops 10mil ska det stå! Bli tryckglad 😉