Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 07:42Grattis Pär M, härligt sprunget!
Firar dig med lite backintervaller i Hammarbybacken i kväll! Skålen får bli någon dag senare i veckan!
Kram,
Jenny
Grattis Pär M, härligt sprunget!
Firar dig med lite backintervaller i Hammarbybacken i kväll! Skålen får bli någon dag senare i veckan!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 09:08Skål Pär! (t+)
Skål Pär! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 15:07Bravo Pär! Skål!
Själv börjar jag se att 500km nu till halvårsskiftet inte är omöjligt. Idag 440km.
Bravo Pär! Skål!
Själv börjar jag se att 500km nu till halvårsskiftet inte är omöjligt. Idag 440km.
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 17:04Härligt Pär , keep on jogging 🙂 .
Härligt Pär , keep on jogging 🙂 .
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 20:48Passerade 100 mil igår:-) Hade inte (och brukar inte ha) något mål när året startade men nu vore det roligt att komma upp i 200 mil. Brukar ligga lågt med löpningen(tappa motivation) i oktober-december så det blir en utmaning att hålla igång året ut. Bonu
Passerade 100 mil igår:-) Hade inte (och brukar inte ha) något mål när året startade men nu vore det roligt att komma upp i 200 mil. Brukar ligga lågt med löpningen(tappa motivation) i oktober-december så det blir en utmaning att hålla igång året ut. Bonu
Quote from Funbeat user on 22 June 2013, 13:21Grattis och skål, Karl-Henrik!
Det vore väl kanon om den här tråden - eller varför inte 2000 km-tråden kan få dig att upprätthålla motivationen även i slutet av året!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Karl-Henrik!
Det vore väl kanon om den här tråden - eller varför inte 2000 km-tråden kan få dig att upprätthålla motivationen även i slutet av året!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 20:26Idag nådde jag upp till 50 mil! Halvägs och för att sätta lite press får jag väl också skriva i denna tråd (91 mil ifjol). Jag räknar då även orientering och löpning med stavar.
Idag nådde jag upp till 50 mil! Halvägs och för att sätta lite press får jag väl också skriva i denna tråd (91 mil ifjol). Jag räknar då även orientering och löpning med stavar.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 20:49Grattis och skål! 🙂
Grattis och skål! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 21:24Tack tack. Nu var jag lite orutinerad och har inget att skåla med (eller duger té?). Men jag får ta igen det till helgen. 🙂
Tack tack. Nu var jag lite orutinerad och har inget att skåla med (eller duger té?). Men jag får ta igen det till helgen. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 21:24Grattis Jonas!
Eftersom det alldeles snart är halvtid så är väl halvvägs alldeles utmärkt? Det tycker i alla fall jag, så skål och grattis!
Kram,
Jenny
Grattis Jonas!
Eftersom det alldeles snart är halvtid så är väl halvvägs alldeles utmärkt? Det tycker i alla fall jag, så skål och grattis!
Kram,
Jenny