Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

v 25: 38,04 km
v 26: 32,81 km

Totalt i år: 798,17 km

Då var det precis halvårsrapport. Om jag tittar på mitt stora mål för året så har jag avverkat 50,8% så målet är högt satt och skall jag nå dit så behövs det att jag fortsätter vara skadefri resten a

Med gårdagens 30 km avslutar jag årets första halva på totalt 515 km
Det är ju precis över hälften. 485km kvar att ta andra halvan av året
Men det borde bli mer !

60 mil avklarat i halvtid. Det här ser ju bra ut. Om jag får vara skadefri ska det här inte vara några problem 🙂

64 mil första halvåret, får jag vara skadefri kommer jag klara 100 mil innan den mörka hösten.

Bra kämpat allihopa!
126 mil efter halva året.
Kram,
Jenny

Efter helgens 24-timmarslopp står mätaren på 2033 km varav ca 700 km på tävling. Alltså en fördel för oss ultralöpare som inte har några större problem att få ihop 100 mil genom att bara genomföra några tävlingar under året.

200-milapasseringen firades m

71,1 mil. färdigt! Lite över hälften kvar till 150 mil! 🙂

BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=179273&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2013-07-01+10%3a53%3a17

Borde kanse sänka målet till 100mil

Nej, 150mil står fast även om det ser ut att bli svårt att klara av ett

Öl räknas som sportdryck Mikael vilken trevlig sport du håller på med man kanske skulle införa det även på kortare distanser. Så slipper man vänta för att fira visa mål utan kan få det oftare. Försten grattis till dubbla gruppmålet.

Tack. Kom över till ultralöpning vet jag! Det är en social och trevlig form av löpning och vi byter ofta ut otäcka gels, energbars, Vitargo och annat hemskt mot pizza, chips, cocacola, öl, kanelbullar och kaffe.