Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 06:15Tack! Nej det satt fint. Fick göra en brandkårsutryckning för jag hade glömt köpa saffran till såsen men det blev perfekt tillslut. 🙂 Tur jag hade milstolpen igår. 😉
Tack! Nej det satt fint. Fick göra en brandkårsutryckning för jag hade glömt köpa saffran till såsen men det blev perfekt tillslut. 🙂 Tur jag hade milstolpen igår. 😉
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 07:46Skål Kristina!
Mikael G - ett mål på 100 mil under 2013 låter väl perfekt och görbart? Sikta på, vet jag!
Kram,
Jenny
Skål Kristina!
Mikael G - ett mål på 100 mil under 2013 låter väl perfekt och görbart? Sikta på, vet jag!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 14:2945 mil första halvan, kan bli 100 om man får vara frisk 🙂
45 mil första halvan, kan bli 100 om man får vara frisk 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2013, 20:5899,8 mil idag! Jag tjuvstartar med en redig Talisker för att fira mitt nya distansrekord 57 km på en dag. Grattis till mig 😉
99,8 mil idag! Jag tjuvstartar med en redig Talisker för att fira mitt nya distansrekord 57 km på en dag. Grattis till mig 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2013, 21:01Skål Peter, och grattis! 🙂
Skål Peter, och grattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 11:27Väl förunnat, Peter P!
Skål och njut av bedriften! Distansrekord i värmebölja, imponerande!
Kram,
Jenny
Väl förunnat, Peter P!
Skål och njut av bedriften! Distansrekord i värmebölja, imponerande!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 11:41Skål Peter! 🙂
Skål Peter! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 14:04Skål Peter P. Jag höjer mitt retrospektiva ölglas på pizzerian i Järna. När jag tittar efter ser det faktiskt ut som jag också slog personligt distansrekord i går, med några meter 🙂
Skål Peter P. Jag höjer mitt retrospektiva ölglas på pizzerian i Järna. När jag tittar efter ser det faktiskt ut som jag också slog personligt distansrekord i går, med några meter 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 14:20Tack alla. Nu börjar värken släppa så nu spräcker jag snart 100 mil.
Tack alla. Nu börjar värken släppa så nu spräcker jag snart 100 mil.
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 19:23864,13 km och knappt 4 veckor till NORSEMAN(nxtri.com)
Inspirationsbonus om jag når gränsen under löpningen mot GaustadtoppenDå blir det välförtjänt bubbel 🙂
864,13 km och knappt 4 veckor till NORSEMAN(nxtri.com)
Inspirationsbonus om jag når gränsen under löpningen mot Gaustadtoppen
Då blir det välförtjänt bubbel 🙂