Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Sådärja, med dagens halvmara skuttade jag över 100-gränsen. Ett par månader tidigare än förra året.
Firade med cola, resorb, och recovery drink.... Får ta ölen imorgon.

BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=178358

Nu har jag också passerat 100 mil så nu får jag också skriva här 🙂

Det känns roligt, särskilt med tanke på att jag bara hann 95,3 mil under hela fjolåret. Jag har satt årets mål till 150 mil men är väl inte helt säker på att jag når riktigt dit. Det be

Grattis Johanna och andra som pinnat på så bra hittills, nu får vi fira 😀

Grattis Maria D och Johanna Lu! Skål till på köpet!
Kram,
Jenny

Passerade i dagarna 1741 km, så jag sitter här och skålar för er - Maria och Johanna, som har gjort så bra ifrån er! Och jag menar allvar. Jag beundrar människor som har ett liv samtidigt som detta. Det kräver sin man eller kvinna.

PS: Imorgon Maria - kö

Grattis Maria och Johanna! 😀 (t+)

Jag rekommenderar fin-öl från Lidl..
Firade själv säsongsavslutningen i lördags med lite Grafenwalder.

EDIT påpekar att jag missade Erik och Mats längre upp..
Grattis på er också!

Grattis Maria och Johanna för de 100, nu är det bara att jubba vidare.

Till Maria vill jag också säga ser att fler än jag tog hjälp av halvmara för att spräcka gränsen.

Grattis Maria och Johanna! Och skål ! Själv har nu 1035 km. Ska försöka hinna 1500 km Få se om hinner ? 🙂

Grattis alla som klarat 100 eller mer! Själv håller jag tempot och har precis passerat 75 ...

Tack!
Jag firade med två Brooklyn lager och i går med en liten whisky, men det var mest för att skrämma bort baciller så att jag snart kan fortsätta att kuta mot 150 - eller var jag nu hamnar.