Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Kenneth E.
En helt klart passande öl och god fart håller du till årsmålet.

Tack!

Ölet var gott och välbalanserat. Inte alls så där överhumlat som vissa andra DIPA kan vara. Trots alkoholstyrkan (8%) var det förrädiskt lättdrucket också.

Edit: Kan rekommenderas till såväl sjuksyrror som ölsnobbantagonister 🙂

Grattis Kenneth E!
Låter som ett öl att prova vid något tillfälle, trots att det är lite väl starkt för min smak. Smaklökarna kan ju behöva ruskas om någon gång ibland... 😉
Kram och skål!
Jenny

Ligger efter!
627 km idag.
Borde varit 750 nu i slutet av september.
Berlin Marathon på söndag få bli en nystart!

Grattis till dubbla 1000 Kenneth !
(t+)
Ölen ser giftig ut.

Jag står på 925km nu och hoppas passera 1000km på GBG HM om drygt två veckor.

Jaha, det återstår snart 3 månader av året och jag har kommit upp i 25 % av årsmålet. Jag vet att jag satte målet högt men hoppades på att jag skulle ha sprungit mer än jag gjort. Fast, det gör ingenting. Det kändes skönt på 3km-rundan i går kväll. Jag är

För mig går det i snigelfart framåt distansmässigt just nu. Två längre lopp som stört regelbundenheten. Vila före å vila efter och just nu är jag temporärt ur funktion efter Lidingöloppet. Man ska inte springa lopp. I alla fall inte så fort man kan..... :

Passerade igår 830 km i och med Berlin Marathon. Firade med både champagne och vin. Mest firade jag förstås min tid: 4:32:02 - PB med drygt 34 minuter!

Kristina, Du vet inte hur rätt Du har!

Springer man 4-5 långlopp per år blir det mängder av missade träningskilometrar, har jag upptäckt.

Fast, det är ju så kul att springa lopp. 🙂

Grattis Annie! En strålande tid! 🙂