Quote from Funbeat user on 13 October 2013, 17:08Tack Jenny.
Nu är det bara att springa på och se var man hamnar gällande totalt antal km.
Tack Jenny.
Nu är det bara att springa på och se var man hamnar gällande totalt antal km.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 17:30Grattis till milstoplen Tomas VR nu är det som du säger bara att samla km på upploppet av året. (t+)
Grattis till milstoplen Tomas VR nu är det som du säger bara att samla km på upploppet av året. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 17:40Dubbel-skål Tomas! 😀 (t+)
Det ser ut som om jag firade dig med en flock Boddingtons.
Dubbel-skål Tomas! 😀 (t+)
Det ser ut som om jag firade dig med en flock Boddingtons.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 18:50Tack Mats och illbatting,
det var helt klart en bra säsongsavslutning.Idag ska jag ta tag i alla mina förträngda övningar för att stärka upp kroppen inför nästa års huvudmål, Helsingborgs Maraton.
Tack Mats och illbatting,
det var helt klart en bra säsongsavslutning.
Idag ska jag ta tag i alla mina förträngda övningar för att stärka upp kroppen inför nästa års huvudmål, Helsingborgs Maraton.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 20:29Grattis ala ni som har kommit fram till målet (t+) .
Själv kom jag över 150 mil idag på kvällen runda , så nu är det bonus km som kommer in på kontot.
🙂
Grattis ala ni som har kommit fram till målet (t+) .
Själv kom jag över 150 mil idag på kvällen runda , så nu är det bonus km som kommer in på kontot.
🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 21:36Grattis Magnus!
Jag har 150 mil som mål i år men det känns tveksamt om jag når dit. Just nu är jag i fas men jag har planerat lite löpvila under november så vi får väl se. Om jag inte gör det så är det ok, jag har ändå sprungit längre i år än tidigare år
Grattis Magnus!
Jag har 150 mil som mål i år men det känns tveksamt om jag når dit. Just nu är jag i fas men jag har planerat lite löpvila under november så vi får väl se. Om jag inte gör det så är det ok, jag har ändå sprungit längre i år än tidigare år
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 13:09Något för er som firar i öl:
Denna artikel passar kanske bättre i 500 mil+ gruppen.http://coolmaterial.com/roundup/the-worlds-strongest-beers/
Något för er som firar i öl:
Denna artikel passar kanske bättre i 500 mil+ gruppen.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 13:28passerade 90mil förra helgen 🙂
ska prova Växjö marathon imorgon så det ser ut som jag klara 100mil trotts jag kunde inte träna löpning de siste 5-6 veckor
passerade 90mil förra helgen 🙂
ska prova Växjö marathon imorgon så det ser ut som jag klara 100mil trotts jag kunde inte träna löpning de siste 5-6 veckor
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 17:55K-G den svagaste där hade väl passat i 200 mil gruppen. Fast att kalla någon av dem för öl hm kan inte smaka öl direkt.
K-G den svagaste där hade väl passat i 200 mil gruppen. Fast att kalla någon av dem för öl hm kan inte smaka öl direkt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 17:30v 41: 30,65 km
v 42: 29,56 kmTotalt i år: 1335,13 km
Efter helgens lopp 12km på backiga skogsstigar så är den delen av säsongen över. Nu gäller det bara att vara hel och inte sacka så skall jag kunna nå även sista målet.
Minimum 1000km avklarat
Godkä
v 41: 30,65 km
v 42: 29,56 km
Totalt i år: 1335,13 km
Efter helgens lopp 12km på backiga skogsstigar så är den delen av säsongen över. Nu gäller det bara att vara hel och inte sacka så skall jag kunna nå även sista målet.
Minimum 1000km avklarat
Godkä