Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Anta utmaningen att springa 100 mil under 2012!

Det blir årets roligaste utmaning!
Vi har redan en aktiv Facebooksida där vi varannan vecka rapporterar in om hur det går. Där blir det oxå veckoutmaningar, tävlingar och annat kul!

Anta utmaningen du oxå

Den som först kommer upp i 100 mil vinner? 😉

Nej inte riktigt! Men visst kan fungera som ett "spurtpris"!!
Det handlar om att utmana sig själv att springa 100 mil under 2012. Alla som klarar målet tycker jag ska känna sig som vinnare!

Men det blir en del delmål i form av tävlingar... Är du med??

/

Jag hoppas verkligen vi ska vara klara innan Sweden Rock.

Kul initiativ: målstyrning istället för tävling! Det borde flera prova på.

Jag har gett mig det som löfte... inte kommit en meter ännu. Antingen får jag upp farten till sommaren, eller så är det jag som springer en ultra på nyårsafton. Den som lever får se!

Ja visst vill jag anta den här utmaningen trots att jag kanske har ett visst förspång gentemot vissa av deltagarna. Är ju medlem i FunBeat Streak Runners som en del kanske vet....men hundra mil är ju ändå hundra mil å i kilometer så får jag det till 1000

Nu är det skottår.

Tack för påminnelsen David....det hade jag faktiskt förträngt..!
Undrar ändå om det inte blir något extra extravagant den dagen ...typ att någon på FunBeat tycker att vi ska göra något jättekul.....kanske gifta oss ...alt skilja oss eller köra någon speci

Det finns också en utmaning som kallas Sverigeresan. Sveriges längd tillryggaläggs i valfritt motionssätt.