Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 21:23Kul idè 🙂
Tråkigt bara att man måste vara med i facebook 🙁
Kul idè 🙂
Tråkigt bara att man måste vara med i facebook 🙁
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 22:28Skottår, då har man en extra dag på sig. Kanske skulle sikta på 100 mil?
Skottår, då har man en extra dag på sig. Kanske skulle sikta på 100 mil?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 05:07Kul idé men mitt egna mål är 200 mil.
Gjorde 110 mil förra året så det måste toppas med något.
Lycka till alla! 🙂
Kul idé men mitt egna mål är 200 mil.
Gjorde 110 mil förra året så det måste toppas med något.
Lycka till alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 09:48OK, jag gör väl ett försök då! 🙂
OK, jag gör väl ett försök då! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 11:05Bra utmaning!
100 mil på ett år betyder ju 2 mil i veckan. 20 kilometer löpning på en vecka känns som något de flesta friska och krya kan ställa upp på oavsett träningsnivå. Lyckas man sedan göra det regelbundet ett helt år så är det en prestation värd
Bra utmaning!
100 mil på ett år betyder ju 2 mil i veckan. 20 kilometer löpning på en vecka känns som något de flesta friska och krya kan ställa upp på oavsett träningsnivå. Lyckas man sedan göra det regelbundet ett helt år så är det en prestation värd
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 12:53Kul utmaning! Jag är på (jag streakar varje dag ändå) och har anmält mig på FB sidan
Kul utmaning! Jag är på (jag streakar varje dag ändå) och har anmält mig på FB sidan
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 14:15Har tagit mot utmaningen! Vi får se om jag lyckas!? (t+)
Har tagit mot utmaningen! Vi får se om jag lyckas!? (t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:40Går med jag också...Om jag håller mig frisk så ska jag klara av det:-)
Går med jag också...Om jag håller mig frisk så ska jag klara av det:-)
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 19:49Jag är på! Grejade 988,97 km löpning under 2011 som var mitt livs första år med löpträning så det borde funka att spräcka 100-milsgränsen i år!
Jag är på! Grejade 988,97 km löpning under 2011 som var mitt livs första år med löpträning så det borde funka att spräcka 100-milsgränsen i år!
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:12Jag har antagit utmaningen 😉 Detta skall väl inte vara en alltför svår nöt att knäcka.
Jag har antagit utmaningen 😉 Detta skall väl inte vara en alltför svår nöt att knäcka.