Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Håller också med Mikael.
Jag flaggade och trodde det betydde plus.
Nu ser jag att flaggan är röd, normalt en varningsfärg.
Förutom i kärlek.
Någon som vill förklara?

Om man flaggar ett inlägg i en tråd kommer den tråden att komma upp i din lista över olästa diskussioner oavsett om det finns nya inlägg i den eller inte. Man kan använda detta för att lätt kunna hitta en tråd som man är intresserad av tex. Ingen annan än

Efter utmanings-tråden så brukar det dyka upp en tråd från Admin som kan heta typ "Här kommer mina 100 mil" eller så "här har jag kvar till 100 mil" dvs att man har en tabell där man ser hur det går för alla å envar å kan kolla in valörerna typ. Inget som

jag ringaktar heller inte raska promenader, det blir bara en märklig jämförelse av äpplen och päron tycker jag - mitt mål är att springa 100 mil och jag vinner inget på att gå istället för att vila vid sjukdom t ex!?!

Så gott som samtliga jag känner som börjat med löpning i mogen ålder har initialt varvat löpning med gång så den kombinationen är hur naturlig som helst för mig.

I den disciplin jag tränar för och tävlar i, alltså ultralöpning, är dessutom förmågan att

Antar också utmaningen!
Mitt mål blir att komma över 150 mil i år (förutom annan träning). Förra året blev det 110 mil så det är ett (för mig) rimligt utmanande mål. Har redan brutit ner målet per månad och vecka för att det ska fungera peppande den enski

Jag är på. En bra morot. 🙂

Jag har kommit 9,8 mil tills idag å det leder jag nog på....eller hur????????

Skärp dig Kjelle-Belle!
Jag ligger på nästan det dubbla..

Snacka går ju...! tror vi behöver både Admin å lista....etc,etc...Illbattingen kanske vill ta den grejen....han verkar ju tänd typ..????.....hehehe..