Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:42Kjelle, nu ligger vi på 501km tillsammans i år.
Skål på dig!
Jag tog Tuborg, vag tog du?
Kjelle, nu ligger vi på 501km tillsammans i år.
Skål på dig!
Jag tog Tuborg, vag tog du?
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:51Wårby extra stark 7,2% men blandad med en porter Carnegie, dvs en klassisk "fifthy-fifthy" med myche smak å karaktär. Kan kännas lite obstinat å jordig för många men ger en underbar eftersmak av såväl humla och malt. På sommaren rekommenderar jag den så k
Wårby extra stark 7,2% men blandad med en porter Carnegie, dvs en klassisk "fifthy-fifthy" med myche smak å karaktär. Kan kännas lite obstinat å jordig för många men ger en underbar eftersmak av såväl humla och malt. På sommaren rekommenderar jag den så k
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 19:11Tuborg FF är kanon.
Finns bara i Danmark.Illbatting. Om ABC fine wine & spirits finns på Jamaica så har de Elefantöl.
En sådan + 1 Guinness blandat sitter bra här i Floridavärmen. 🙂
Tuborg FF är kanon.
Finns bara i Danmark.
Illbatting. Om ABC fine wine & spirits finns på Jamaica så har de Elefantöl.
En sådan + 1 Guinness blandat sitter bra här i Floridavärmen. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 19:22Jaha så är då "gubben" i Florida igen å skryter med all värme....men det säger jag dig bara...en Tuborg smakar inte alls bra "Hvergang" utan allra bäst efter ett pass i - 14,1 grad C....å det finns bara just nu i Gamla hederliga Svedala...Flååååårida e ju
Jaha så är då "gubben" i Florida igen å skryter med all värme....men det säger jag dig bara...en Tuborg smakar inte alls bra "Hvergang" utan allra bäst efter ett pass i - 14,1 grad C....å det finns bara just nu i Gamla hederliga Svedala...Flååååårida e ju
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 03:06Och jag fryser i jämförelse med Illbatting. :@
Och jag fryser i jämförelse med Illbatting. :@
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 10:28Apropå 100 mil K-G...har du något hum om hur du snabbast tagit dig den sträckan???? Du körde ju fem-dagars-marathons å liknande en gång i tiden å då måste det väl ha kunnat gå att få ihop sträckan på några månader typ. Ska kolla mina träningar åxå å tror
Apropå 100 mil K-G...har du något hum om hur du snabbast tagit dig den sträckan???? Du körde ju fem-dagars-marathons å liknande en gång i tiden å då måste det väl ha kunnat gå att få ihop sträckan på några månader typ. Ska kolla mina träningar åxå å tror
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 13:39Yannis Kouros har klarat 100+ mil på 6 dygn. (t+)
Jag har klarat 50+ mil på 8 dygn. Det är jag nöjd med.
Yannis Kouros har klarat 100+ mil på 6 dygn. (t+)
Jag har klarat 50+ mil på 8 dygn. Det är jag nöjd med.
Quote from Stefan Kinberg on 7 February 2012, 16:18Ni borde träffas och ta en öl på riktigt; tråden handlar ju om något annat.
Ni borde träffas och ta en öl på riktigt; tråden handlar ju om något annat.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 19:15Jag reggar just nu 259 kilometer vilket gör att jag har 741 kilometrar kvar till dom 1 000.??!!...Å vad ser jag.????..någon Peter Österberg som inte har reggat en endaste kilometer har synpunkter på inläggen i tråden!!!...Nämen Peter då....jag kan ju inte
Jag reggar just nu 259 kilometer vilket gör att jag har 741 kilometrar kvar till dom 1 000.??!!...Å vad ser jag.????..någon Peter Österberg som inte har reggat en endaste kilometer har synpunkter på inläggen i tråden!!!...Nämen Peter då....jag kan ju inte
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2012, 19:11Kjelle, jag har 254 - 5km efter...
Kjelle, jag har 254 - 5km efter...