Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 19:52Men Fredrik då..!!?????.....var det inte du som kutade med mig i Råsta Runt 2012 under det första varvet...(Ja den underbart vackra manliga uppsynen glömmer man ju inte i första taget....ehe...)...Dojor hit å dojor dit....å vissa luktar verkligen skit...(
Men Fredrik då..!!?????.....var det inte du som kutade med mig i Råsta Runt 2012 under det första varvet...(Ja den underbart vackra manliga uppsynen glömmer man ju inte i första taget....ehe...)...Dojor hit å dojor dit....å vissa luktar verkligen skit...(
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 20:35Tänkte att det nog skulle provocera fram ett snabbt svar från Kjelle 😀
Ovasett hur du bedömmer min uppsyn så var det mig du kutade med första varvet av Råsta Runt.
Får väl börja gräva ett eget värn och ge mig in i kampen även om det verkar vara titaner m
Tänkte att det nog skulle provocera fram ett snabbt svar från Kjelle 😀
Ovasett hur du bedömmer min uppsyn så var det mig du kutade med första varvet av Råsta Runt.
Får väl börja gräva ett eget värn och ge mig in i kampen även om det verkar vara titaner m
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 20:59Enda sättet att ha pjucksen luktfria är ju att inte använda dem.. 😉
Låt kilometrarna rulla in pågar.
???????!
Enda sättet att ha pjucksen luktfria är ju att inte använda dem.. 😉
Låt kilometrarna rulla in pågar.
???????!
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 21:38Haha...härlig inställning Fredrik. Å hur många kilometer var det nu du hade kutat under 2012?????
Kommer du förresten till Borlänge 6H..????...Jonas Wincent å jag har ett vad där om vem som kutar flest kilometrar Råsta + Borlänge.....den som kutar flest b
Haha...härlig inställning Fredrik. Å hur många kilometer var det nu du hade kutat under 2012?????
Kommer du förresten till Borlänge 6H..????...Jonas Wincent å jag har ett vad där om vem som kutar flest kilometrar Råsta + Borlänge.....den som kutar flest b
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 08:24Borlänge 6 h verkar vara lite fullbokat (förutom det faktum att det är i Borlänge) men jag ska nog kunna leta upp lite andra "galenskaper" under året 😉
Passerade 22 mil för året i helgen.
Borlänge 6 h verkar vara lite fullbokat (förutom det faktum att det är i Borlänge) men jag ska nog kunna leta upp lite andra "galenskaper" under året 😉
Passerade 22 mil för året i helgen.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 10:01Ja det blev ju några fler kilometrar den här veckan trots att hostan ju finns kvar. 48 km ger sammanlagt 412 å då har jag 588 kvar att tugga på. Siktar på att bryta igenom 1000 km-vallen under Stockholm Marathon i juni. Men nu först så är det Borlänge 6h
Ja det blev ju några fler kilometrar den här veckan trots att hostan ju finns kvar. 48 km ger sammanlagt 412 å då har jag 588 kvar att tugga på. Siktar på att bryta igenom 1000 km-vallen under Stockholm Marathon i juni. Men nu först så är det Borlänge 6h
Quote from Jonny Persson on 5 March 2012, 10:07Synd att Månkarbo ligger så sent för jag skulle vilja kapa en halvtimme på mitt rekord och därmed kvala in till OS. 🙂
Synd att Månkarbo ligger så sent för jag skulle vilja kapa en halvtimme på mitt rekord och därmed kvala in till OS. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 10:12Hahaha...nääää du Mackan..! Förutsättningarna kanske är lite annorlunda för dig å Fredrik. Han gjorde sitt första Marathonlopp i Råsta Runt där det var moddigt å nästan omöjligt att få fäste men kom i mål med tiden 4.41.35. Men varför inte skita i det här
Hahaha...nääää du Mackan..! Förutsättningarna kanske är lite annorlunda för dig å Fredrik. Han gjorde sitt första Marathonlopp i Råsta Runt där det var moddigt å nästan omöjligt att få fäste men kom i mål med tiden 4.41.35. Men varför inte skita i det här
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 11:32Tjoho Kjelle!
Nu har vi nog klämt 100 mil i år.
Jag är förbi 58 nu och du ser ut att ligga på typ 44, ehe?
För mig blir det Boddingtons i kväll, hur gör du?
Skål!
Tjoho Kjelle!
Nu har vi nog klämt 100 mil i år.
Jag är förbi 58 nu och du ser ut att ligga på typ 44, ehe?
För mig blir det Boddingtons i kväll, hur gör du?
Skål!
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 19:09BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/VINTER2012008.jpg
Har du någon aning om Putin finns med som någon "Bagutsjka"....eller är dom alla omhändertagna pga dålig kvalite å brända??????
Ja ja hade väl 418 eller så förra veckan men nu har det
BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/VINTER2012008.jpg
Har du någon aning om Putin finns med som någon "Bagutsjka"....eller är dom alla omhändertagna pga dålig kvalite å brända??????
Ja ja hade väl 418 eller så förra veckan men nu har det