Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 13:00Matroshka menar du? Fin lite samling du har.
Ja det finns massvis, det är ju tradition att göra matroshki av politiska ledarna.
Ska se om jag kan köpa någon, man kanske kan använda dem som voodoo-docka?Lycka till med jubileumsjoggen.
Matroshka menar du? Fin lite samling du har.
Ja det finns massvis, det är ju tradition att göra matroshki av politiska ledarna.
Ska se om jag kan köpa någon, man kanske kan använda dem som voodoo-docka?
Lycka till med jubileumsjoggen.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:06Första fjärdedelen avklarad och bara 19 % av året har gått så det ser bra ut 😀
(Förslår nu inte långt i detta sällskapet ;))
Första fjärdedelen avklarad och bara 19 % av året har gått så det ser bra ut 😀
(Förslår nu inte långt i detta sällskapet ;))
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:20Jajaja Fredrik....det där med "dåligt sällskap" har man ju hört sig trött på....hehehe!!???...Har du ingen chans att kuta Sällskapets Jubileumsjogg den 22:a mars då.....de handlar om GPS och man ska kuta sammanhållandes under det dygnet över 42 195 meter
Jajaja Fredrik....det där med "dåligt sällskap" har man ju hört sig trött på....hehehe!!???...Har du ingen chans att kuta Sällskapets Jubileumsjogg den 22:a mars då.....de handlar om GPS och man ska kuta sammanhållandes under det dygnet över 42 195 meter
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 20:02Halvvägs
Halvvägs
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 21:27Drygt 27 mil hittills och vi räknar mitten mars. Ett utmanande mål med denna takt blir att komma upp i 150 mil innan nyår...
Drygt 27 mil hittills och vi räknar mitten mars. Ett utmanande mål med denna takt blir att komma upp i 150 mil innan nyår...
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 21:58Har lite jobb att klara av oxå den 22:e så vi får väl se hur det går men kutande 😉
Tänkte försöka att inte vara helt knäckt innan premiärmilen den 25:e.
Har lite jobb att klara av oxå den 22:e så vi får väl se hur det går men kutande 😉
Tänkte försöka att inte vara helt knäckt innan premiärmilen den 25:e.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:00Ja det blev i alla fall 53 km denna veckan som varit å sammanlagt 465 under året. Kommer att passera "halvan" under nästa vecka å sen tror jag det kommer att rusa på ganska så snabbt med alla loppen under våren. 535 kvar alltså. Sällskapets jubileums-lunk
Ja det blev i alla fall 53 km denna veckan som varit å sammanlagt 465 under året. Kommer att passera "halvan" under nästa vecka å sen tror jag det kommer att rusa på ganska så snabbt med alla loppen under våren. 535 kvar alltså. Sällskapets jubileums-lunk
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:00Hoppas det inte är för sent att hoppa på.
Hoppas det inte är för sent att hoppa på.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:50Du ska vara hjärtligt välkommen Matte i vår lilla men ack så energiska skara. Det är bara att berätta hur många kilometrar du sprungit i år å vilka ölsorter du gillar å sen kan du som jag dra av dessa (Ja inte ölen då..?!) å så får vi njuta av dina förhop
Du ska vara hjärtligt välkommen Matte i vår lilla men ack så energiska skara. Det är bara att berätta hur många kilometrar du sprungit i år å vilka ölsorter du gillar å sen kan du som jag dra av dessa (Ja inte ölen då..?!) å så får vi njuta av dina förhop
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 18:36Sträckan inlagd på facebook sida. Vad gäller ölen så är det aldrig fel med en guinnes eller om man känner för ett ljusare alternativ en Hof.
Sträckan inlagd på facebook sida. Vad gäller ölen så är det aldrig fel med en guinnes eller om man känner för ett ljusare alternativ en Hof.