Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 19:20Oj då Christer....nu fick jag verkligen en blåslampa i häcken....Tror jag måste ut å kör en runda extra i afton....hehehe..! Men sen ska du veta att jag kör Råsta Runt 5h på lördag å med min hastighet så kan det bli både 42 kilometer .eller varför inte 72
Oj då Christer....nu fick jag verkligen en blåslampa i häcken....Tror jag måste ut å kör en runda extra i afton....hehehe..! Men sen ska du veta att jag kör Råsta Runt 5h på lördag å med min hastighet så kan det bli både 42 kilometer .eller varför inte 72
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 20:54Nej det blev bara 43 km under Råsta Runt 5h i lördags....å det var på gränsen faktiskt med det moddiga underlaget. Hela veckan så blev det ändå årsrekord på 81 km och sammanlagt under 2012 318 km. Kvar alltså 682. Å framåt går det ju med storm-steg...?!
Nej det blev bara 43 km under Råsta Runt 5h i lördags....å det var på gränsen faktiskt med det moddiga underlaget. Hela veckan så blev det ändå årsrekord på 81 km och sammanlagt under 2012 318 km. Kvar alltså 682. Å framåt går det ju med storm-steg...?!
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 15:41Aj,aj,aj....så blev man ju sjuk rakt upp i allting å det blev bara 28 km och sammanlagt 346. Står ju nästan still å stampar. Har nu 654 km kvar till tusingen...tror jag kommer att fixa det under Stockholm Marathon....vi får se.!
Aj,aj,aj....så blev man ju sjuk rakt upp i allting å det blev bara 28 km och sammanlagt 346. Står ju nästan still å stampar. Har nu 654 km kvar till tusingen...tror jag kommer att fixa det under Stockholm Marathon....vi får se.!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 17:14Tja flunsan fortsätter....men jag fortsätter likt förbannat att knapra på mina nöd-streaks å nu på söndagen så blev det faktiskt 7 km...hurra. Våldsamma hostattacker naturligtvis men slemmet ska ju upp och ut. 18 kilometer under veckan å inalles 364. Kvar
Tja flunsan fortsätter....men jag fortsätter likt förbannat att knapra på mina nöd-streaks å nu på söndagen så blev det faktiskt 7 km...hurra. Våldsamma hostattacker naturligtvis men slemmet ska ju upp och ut. 18 kilometer under veckan å inalles 364. Kvar
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 17:41Då har vi knappt 178 km kvar så är vi framme på 100 mil tillsammans.
Krya på dig Kjelle!
Då har vi knappt 178 km kvar så är vi framme på 100 mil tillsammans.
Krya på dig Kjelle!
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:09Ohoj Kjelle!
Nu är jag halvvägs.
Hur går det för dig? Har flunsan släppt taget om dig?
Vet inte hur du tänker göra men jag firar med en bira i kväll för säkerhets skull.
Ohoj Kjelle!
Nu är jag halvvägs.
Hur går det för dig? Har flunsan släppt taget om dig?
Vet inte hur du tänker göra men jag firar med en bira i kväll för säkerhets skull.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:23Hallå där på sig själver Illbattingen...!
Flunsan håller sakta på att försvinna men jag hostar väl upp ca femtio liter slem varje dag till ingen nytta. Denna veckan verkar det ändå bli en del kilometrar men jag reggar ju alltid på söndagen...ja direkt eft
Hallå där på sig själver Illbattingen...!
Flunsan håller sakta på att försvinna men jag hostar väl upp ca femtio liter slem varje dag till ingen nytta. Denna veckan verkar det ändå bli en del kilometrar men jag reggar ju alltid på söndagen...ja direkt eft
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 18:50Jag är på.
Jag är på.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 19:01Välkommen i gänget Rogge...! Har läst din privata sida å det finns en del där som påminner om mig. Berätta gärna hur långt du kutat i år så att Illbattingen å jag får oss ett gott skratt,,,,hehehehe...(Alt sätter det i vrångstrupen...hoppsan.!) Ser att du
Välkommen i gänget Rogge...! Har läst din privata sida å det finns en del där som påminner om mig. Berätta gärna hur långt du kutat i år så att Illbattingen å jag får oss ett gott skratt,,,,hehehehe...(Alt sätter det i vrångstrupen...hoppsan.!) Ser att du
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 19:29Idag fyllde mina skor 100 mil, räknas det 😉
Själv har jag precis prickat av 200 km så målet är i sikte.. om dock långt borta.
Idag fyllde mina skor 100 mil, räknas det 😉
Själv har jag precis prickat av 200 km så målet är i sikte.. om dock långt borta.