Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Kjell, jag ligger där nånstans också om man räknar in gårdagens pass:-)
Jag tänker dock inte sticka ut och springa bara för att försöka komma högre i listan, jag kör strikt efter 26 veckorsprogrammet inför maran.

Ja då har vi väl en lagom lunk Stefan....jag har aldrig kört efter något program å har ju heller inga planer på att bli bättre eller snabbare. Kanske runt fem km per dag i snitt ska jag räkna på å det får väl duga....Men visst skulle det vara kul att knäp

Äh, Kjelle, vi kan väl i stället knäppa varsin bärs när vi gemensamt nått 100 mil?
Det borde vi väl kunna klämma in innan påsk?
Ehe?

Illbatting....nu börjar du snacka löpning...när den är som bäst. Den valören hänger jag på omedelbums...Å den som kommer först bjuder väl....ehe...!?

Självklart! Kall & nyöppnad ska den vara.

Ja det är väl så här dags som vetet brukar sållas från agnarna som det ju så underbart heter på gammalmodigt svenskt lantbrukar-språk.
Jag gick med å kommer att regga fram tills dess att 1000 kilometrar är avverkade.(100 mil..)
Januari månad 204 km...mych

nej då, jag är ingen dagfjäril! Men som relativt ny löpare var jag rädd för att ge mig ut i mina VFF (frysa) i vintern (mörkt, halt och kallt) Men sen flög springdemonen in i öra på mig... 1 mil har jag fixat. I snö. Jag trodde jag skulle börja påbörja mi

Madde, you da best! (t+)

Flitigt Kjelle!
Då borde vi tillsammans vara ungefär halvvägs till helgen.
Hade jag inte åkt till Alperna och pimplat Kronenbourg en vecka hade vi varit där nu..
Men vi kan väl fira med en bira till helgen i vilket fall?

Jag har startat tråden och även utmaningen! Och om man läst den så vet man oxå att jag startat en FB-sida. Där rapporterar alla deltagare varannan vecka, och där kommer veckoutmaningar att dyka upp.
Gällande de 100 milen och diskussionen kring springa/gå