Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har tagit mig 300km och håller jag mig skade/sjuk fri så borde jag spräcka 1000 sträcket lagom till att September börjar lida mot sitt slut. Då skall jag fira med en Guiness (det säger jag bara för at starpråmmen är så svårt att stava till)

efter drygt 5 veckor är jag på gång igen...*swoosh*

Äntligen en kvinna med i gänget...tack herre gud..!
Å så vacker du är å så intellektuell å så rolig å så kunnig om allt.....ja jag säger bara VÅLKOMMEN..!
Kan du kuta några mil så är det ju åxå bra typ.....ehe....!

Sprang förbi besten i dag.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=85636b1586334e2fbebbc99bba2e32e2.jpg&Size=&share=

Det firas med en (för mig) ny ölsort, Punk IPA från Brew Dog.
Skål!
BILD:http://www.systembolaget.se/ImageVaultFiles/id_11460/cf_3

Veckans träning gav hela 62 kilometrar...å detta trots att jag kanske har en broskutgjutning på höger häl...(Hjälp..?!) Inalles 527 km å då naturligtvis 473 km kvar. Tar i afton en blandning av ett hjälplöst öl på 7,2 % tillsammans med en Carnegie Porter

Jag känner mig mycket nöjd med att ha skubbat 531 km i år, borde klara 1000 km även i år!

Snart minskar dock löpmängden betydligt pga cykelpendling till/från jobbet flera gånger/vecka. Möjligen att jag i år lägger in ett extra löppass/vecka i år, att ja

Välkommen i gänget Jenny.!!...å så banne mig så har du kutat längre än vad jag har gjort i år....kanon!? Jag får nog faan i mig lägga på ytterligare ett kol...! Å så ref dina dagliga turer så tycker jag att du ska kolla in den där djävligt å otroligt spän

Haha, Kjelle, du är för skojig du!

Nej, jag tror jag håller mig till mina 2-3 löppass/vecka. Jag springer inte så långa distanser som du gör emellan varven, men hittills har km tickat iväg...

Jag lyckades masa mig runt 118 mil förra året, men det ser bä

Hoppar in så här i mars månad. Har kollat min logg här på FB och skrapat ihop 143,71km än så länge 🙂
Kanske - kanske inte, hinner jag med 100 mil på ett år. Jag kan ju försöka i alla fall. Synd bara att man vill göra så mycket annat också. Inser att ja

Men Monica....det är väl den där strävan efter ett mål som gör det så djävla roligt...försök att komma till 100 mil å skiter det sig so what...I den här tråden kan du åxå gnälla på andra som springer längre...det är tillåtet...å även komma med typ urskuld