Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Ja jag hade väl en "sån där vecka" typ. En häl som krånglar men som ändå tog mig igenom Jubileums-joggen dvs marathondistansen på en medioker tid. 55 km denna vecka 12 herrens år 2012 ger sammanlagt 582 å det är alltså 418 kvar.
Grattis killar till alla e

62 km denna vecka, det mesta jag någonsin sprungit på en vecka. Det var inte planerat så, men så blev det. Totalt 593 km i år.

Öl är gott (H:) Någon annan hinner nog först till 100 mil, jag räknar med att slippa bjuda! (H)

Kram,
Jenny

jag har 622km kvar tills målgång, så jag känner mig ganska så lugn att jag slipper bjuda på öl...

Jenny å Rickard...bara jag kan träffa er så står jag naturligtvis för dom underbara malt-dryckerna. Varför inte komma upp till Månkarbo Marathon den 25:e augusti där det både förutom den traditionella marathon-distansen finns halv-marathon plus Månkarbojo

Och jag bara halkar efter mer och mer pga träningsförbud av min läkare. Harmonin i kroppen får sig ju en känga av att man inte får träna som man vill.

Ska klara 100mil i år... (t+)

Hej hej!
Jag gick med i denna utmaning men jag kommer nu att hoppa av eftersom jag har nyligen blivit opererad och vill inte ha några krav på mig utan träna upp mig i lugn och ro.

Ja Roger Z...så där kan det bli ibland....ja dvs att man måste gå emot sin läkares ordination. Han kanske inte vet något alls om löpning å inte minst om att "Klara 100 mil i år"...inskränkt typ alltså borde gå på fler vidare-utbildningar. "FunBeat för all

Viktigast av allt: Glöm inte biran!

Ja Illbattingen....jag tänkte faktiskt dra till en liten "halv-lögn" där åxå.....men Anna ska ju opereras eller har opereras så det fick vänta tills hon är på benen igen...annars så är naturligtvis allt som jag skriver sanningar å evidensbaserat som det j

Kjelle!
Nu kom jag på en "öppning"!
Du skriver "Varför inte komma upp till Månkarbo Marathon den 25:e augusti där det både förutom den traditionella marathon-distansen finns halv-marathon plus Månkarbojoggen på 7 km.....Där kan jag verkligen lova bira....