Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:08Aha.....fallskärmshoppare!!?????????
Aha.....fallskärmshoppare!!?????????
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:18Men Kjelle då,
Shhhh! Inte så högt! Det här är löpargruppen! 😉Kram,
Jenny
Men Kjelle då,
Shhhh! Inte så högt! Det här är löpargruppen! 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 07:20Kjell: Jag kommer att regga träning men jag tror inte att jag kommer upp i 100 mil men jag ska försöka komma upp i minst hälften men vi får se. Jag kan självklart meddela hur det gick. Operationen har gott väldigt bra så nu är det bara att komma i gång me
Kjell: Jag kommer att regga träning men jag tror inte att jag kommer upp i 100 mil men jag ska försöka komma upp i minst hälften men vi får se. Jag kan självklart meddela hur det gick. Operationen har gott väldigt bra så nu är det bara att komma i gång me
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 21:32Härligt Anna.!!...ta det nu bara så där djävlig långsamt som typ ultrarapid....förflytta dig alltså. VILA....ha det bra .VILA...å sen efter några dagar/veckor/månader då blir du nog som jag...förbannat trött på att VILA....tja då e du ju på banan igen....
Härligt Anna.!!...ta det nu bara så där djävlig långsamt som typ ultrarapid....förflytta dig alltså. VILA....ha det bra .VILA...å sen efter några dagar/veckor/månader då blir du nog som jag...förbannat trött på att VILA....tja då e du ju på banan igen....
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:38Jag hänger på i den här utmaningen!
Jag hänger på i den här utmaningen!
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 18:11Kul Anna.!!!...ehe...heter alla Anna som är med???? Hur många kilometer har du sprungit hittills i år då...nyfiken i en strut liksom..??????
Kul Anna.!!!...ehe...heter alla Anna som är med???? Hur många kilometer har du sprungit hittills i år då...nyfiken i en strut liksom..??????
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:24Årets mängd, ca 430km i början av veckan, så det har onekligen varit en bra start på året.
Årets mängd, ca 430km i början av veckan, så det har onekligen varit en bra start på året.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:43????? Anna!
Det blev Punk IPA i kväll (igen.. jo jag vet men det stod ju för f*n 2 kvar i kylen och bara blängde på mig..)
Har väl typ 4-5 maror kvar men det kör säkert ihop sig i påsk ska ni se.
Skål!
????? Anna!
Det blev Punk IPA i kväll (igen.. jo jag vet men det stod ju för f*n 2 kvar i kylen och bara blängde på mig..)
Har väl typ 4-5 maror kvar men det kör säkert ihop sig i påsk ska ni se.
Skål!
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 20:42Jag räknar med att passera 40 mil i helgen, så det ser ganska lovande ut. Skulle man kunna få en kort recension på dryckerna också? Punk IPA låter intressant t.ex. Här blev det Karlova?ko ikväll. Vi går ju mot ljusare tider, så det blev ett ljust öl. 🙂
Jag räknar med att passera 40 mil i helgen, så det ser ganska lovande ut. Skulle man kunna få en kort recension på dryckerna också? Punk IPA låter intressant t.ex. Här blev det Karlova?ko ikväll. Vi går ju mot ljusare tider, så det blev ett ljust öl. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 21:25Fett Euro-Axell.
Tja, Punk IPA är ju en India Pale Ale från ett nytt fräsigt bryggeri i U.K, Brew Dog.
Till det yttre ser förpackningen nästan ut som en töntig "energidricka" vilket gjorde mig lite skeptisk när jag såg den först.
Men efter lite lobbying
Fett Euro-Axell.
Tja, Punk IPA är ju en India Pale Ale från ett nytt fräsigt bryggeri i U.K, Brew Dog.
Till det yttre ser förpackningen nästan ut som en töntig "energidricka" vilket gjorde mig lite skeptisk när jag såg den först.
Men efter lite lobbying