Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Aha.....fallskärmshoppare!!?????????

Men Kjelle då,
Shhhh! Inte så högt! Det här är löpargruppen! 😉

Kram,
Jenny

Kjell: Jag kommer att regga träning men jag tror inte att jag kommer upp i 100 mil men jag ska försöka komma upp i minst hälften men vi får se. Jag kan självklart meddela hur det gick. Operationen har gott väldigt bra så nu är det bara att komma i gång me

Härligt Anna.!!...ta det nu bara så där djävlig långsamt som typ ultrarapid....förflytta dig alltså. VILA....ha det bra .VILA...å sen efter några dagar/veckor/månader då blir du nog som jag...förbannat trött på att VILA....tja då e du ju på banan igen....

Jag hänger på i den här utmaningen!

Kul Anna.!!!...ehe...heter alla Anna som är med???? Hur många kilometer har du sprungit hittills i år då...nyfiken i en strut liksom..??????

Årets mängd, ca 430km i början av veckan, så det har onekligen varit en bra start på året.

????? Anna!
Det blev Punk IPA i kväll (igen.. jo jag vet men det stod ju för f*n 2 kvar i kylen och bara blängde på mig..)
Har väl typ 4-5 maror kvar men det kör säkert ihop sig i påsk ska ni se.
Skål!

Jag räknar med att passera 40 mil i helgen, så det ser ganska lovande ut. Skulle man kunna få en kort recension på dryckerna också? Punk IPA låter intressant t.ex. Här blev det Karlova?ko ikväll. Vi går ju mot ljusare tider, så det blev ett ljust öl. 🙂

Fett Euro-Axell.

Tja, Punk IPA är ju en India Pale Ale från ett nytt fräsigt bryggeri i U.K, Brew Dog.
Till det yttre ser förpackningen nästan ut som en töntig "energidricka" vilket gjorde mig lite skeptisk när jag såg den först.
Men efter lite lobbying