Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 22:22"eftersmak nästan som en GT." Måste definitivt provas. 😀
För att hålla mig till trådens ämne; siktar på ca 19 km imorgon.
"eftersmak nästan som en GT." Måste definitivt provas. 😀
För att hålla mig till trådens ämne; siktar på ca 19 km imorgon.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 10:04GT - Gin och Tonic(H:)
Har kutat dryga hälften av dom hundra milen nu och det är rekord för mig. Har aldrig någonsin sprungit så långt på så kort tid.
GT - Gin och Tonic(H:)
Har kutat dryga hälften av dom hundra milen nu och det är rekord för mig. Har aldrig någonsin sprungit så långt på så kort tid.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 10:41Härlig Stefan M!
Då är vi i samma sits, har inte heller sprungit så här långt på så här kort tid! Slog dessutom längdrekord för löpning under en vecka under förra veckan (62 km löpning på en vecka). Inspirerande tråd, eller hur?Känner mig stark, frisk o
Härlig Stefan M!
Då är vi i samma sits, har inte heller sprungit så här långt på så här kort tid! Slog dessutom längdrekord för löpning under en vecka under förra veckan (62 km löpning på en vecka). Inspirerande tråd, eller hur?
Känner mig stark, frisk o
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 18:46Dagens resultat blev: 20 km i lätt snöfall, och ESB. En lyckad lördag helt enkelt. (hv)
Dagens resultat blev: 20 km i lätt snöfall, och ESB. En lyckad lördag helt enkelt. (hv)
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 21:23Ja så har det då åter gått en vecka i vårt ack så underbara året 2012. Eftersom jag visste vad jag hade framför mig på lördagen dvs mitt första ultra-marathon så kutade jag i det närmaste inkentinken under veckans första dagar, Det hjälpte dock inte mot d
Ja så har det då åter gått en vecka i vårt ack så underbara året 2012. Eftersom jag visste vad jag hade framför mig på lördagen dvs mitt första ultra-marathon så kutade jag i det närmaste inkentinken under veckans första dagar, Det hjälpte dock inte mot d
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 16:29Passerade 40 mil på dagens tur på härligt backiga Åkeshovsspåret 😀
Passerade 40 mil på dagens tur på härligt backiga Åkeshovsspåret 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 09:27Summering v. 13 & 14: 116,7 km.
Summering 2012: 710,3 km
Det går ovanligt bra i år, och denna vecka var det andra gången i mitt liv jag sprang mer än 60 km på en vecka!
Kram,
Jenny
Summering v. 13 & 14: 116,7 km.
Summering 2012: 710,3 km
Det går ovanligt bra i år, och denna vecka var det andra gången i mitt liv jag sprang mer än 60 km på en vecka!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 16:55Det där är ju alldeles för långt för en liten späd kvinna Jenny. Kanske bra om du tar en tre till fyra veckors uppehåll nu å typ samla krafter...yoga å sånt där ska visst vara häftigt....hehehe.
Ja jag får väl erkänna att du har har sprungit åttor om mig
Det där är ju alldeles för långt för en liten späd kvinna Jenny. Kanske bra om du tar en tre till fyra veckors uppehåll nu å typ samla krafter...yoga å sånt där ska visst vara häftigt....hehehe.
Ja jag får väl erkänna att du har har sprungit åttor om mig
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 18:2959 km den här veckan och 482 totalt. Halvvägs nästa vecka. Jag hade även nöjet att prova Punk IPA igår, och den var oväntat bra. Nu kanske jag svär i kyrkan, men jag tyckte t.o.m. att den var ett strå vassare än Boddingtons som avnjuts i skrivande stund.
59 km den här veckan och 482 totalt. Halvvägs nästa vecka. Jag hade även nöjet att prova Punk IPA igår, och den var oväntat bra. Nu kanske jag svär i kyrkan, men jag tyckte t.o.m. att den var ett strå vassare än Boddingtons som avnjuts i skrivande stund.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 19:13Ja smaken är ju som sagt olika å jag rackar inte ner på någon det ska ni veta....men en vanlig iskall Carnegie Porter 3,5 % blandad med en Wårby 7,2 % lika kall...fifthy-fifthy som blandningen heter på puben....å blir du inte nöjd av den smaken.......Ja
Ja smaken är ju som sagt olika å jag rackar inte ner på någon det ska ni veta....men en vanlig iskall Carnegie Porter 3,5 % blandad med en Wårby 7,2 % lika kall...fifthy-fifthy som blandningen heter på puben....å blir du inte nöjd av den smaken.......Ja