Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 21:33Vecka 13 och 14 blev det 91,57 km...Totalt 599,4 km för året...
Med denna takt så bör jag passera 100mil i början på juni, möjligen när jag gör debut i marathon kanske?!
Skål vänner, jag har vodka och cola i glaset ikväll(H)
Vecka 13 och 14 blev det 91,57 km...Totalt 599,4 km för året...
Med denna takt så bör jag passera 100mil i början på juni, möjligen när jag gör debut i marathon kanske?!
Skål vänner, jag har vodka och cola i glaset ikväll(H)
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 21:42Hmm... känns som att det är jag som håller jumbon här men med tanke på att jag hela tiden slår alla mina tidigare rekord så kan jag leva med det 😀
Enligt min mening finns det bara en riktigt relevant motståndare och det är den där smilande j*vlen man ser
Hmm... känns som att det är jag som håller jumbon här men med tanke på att jag hela tiden slår alla mina tidigare rekord så kan jag leva med det 😀
Enligt min mening finns det bara en riktigt relevant motståndare och det är den där smilande j*vlen man ser
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:03Bra jobbat Stefan...å den där marathon-debuten den kommer att gå hur lätt som helst. Å ser du någon gammal gubbe med farthållarväst å vimpel a la 5:00 så kom fram å morsa...det vore kul. (Gul kepa från Dubai är åxå ett fint kännetecken.)
Å Fredrik...heheh
Bra jobbat Stefan...å den där marathon-debuten den kommer att gå hur lätt som helst. Å ser du någon gammal gubbe med farthållarväst å vimpel a la 5:00 så kom fram å morsa...det vore kul. (Gul kepa från Dubai är åxå ett fint kännetecken.)
Å Fredrik...heheh
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:04Kjell,
No worries, du får säkert bjuda mig på öl! Nu drar snart cykelsäsongen igång och då blir det mindre löpning, kanske 20-25 km/vecka...
Dagens 13 km kändes dock uppfriskande och härliga trots att det var fjärde löpardagen på raken! 😉
Kram,
Jenny
Kjell,
No worries, du får säkert bjuda mig på öl! Nu drar snart cykelsäsongen igång och då blir det mindre löpning, kanske 20-25 km/vecka...
Dagens 13 km kändes dock uppfriskande och härliga trots att det var fjärde löpardagen på raken! 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:25Ser jag dig Kjell ska jag komma fram och skaka tass, det lovar jag! och har jag en dålig dag på banan ska du få eskortera mig i mål också:-)
Ser jag dig Kjell ska jag komma fram och skaka tass, det lovar jag! och har jag en dålig dag på banan ska du få eskortera mig i mål också:-)
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 12:07Jag har sprungit ungefärlika långt som Kjell har kvar till 1000 km sträcket... låter mycket, men jag har lovat migsjälv en halvägsöl och den bör jag kunna ta om fyra veckor ungefär. (Det gäller att sätta upp delmål) 🙂
Jag har sprungit ungefärlika långt som Kjell har kvar till 1000 km sträcket... låter mycket, men jag har lovat migsjälv en halvägsöl och den bör jag kunna ta om fyra veckor ungefär. (Det gäller att sätta upp delmål) 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 21:38Har sprungit hittills bara 252 kilometer. Men det är bra till medeldistans löpare. Det kan bli brottom att få ihop 100 mil. men jag är envis och ska inte ge mig! ;-).
PS! Om får ihop 100 mil. Ska värma ute bastun och öpna en liters karhu ölburken. 😉
Har sprungit hittills bara 252 kilometer. Men det är bra till medeldistans löpare. Det kan bli brottom att få ihop 100 mil. men jag är envis och ska inte ge mig! ;-).
PS! Om får ihop 100 mil. Ska värma ute bastun och öpna en liters karhu ölburken. 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 21:44Härligt Juhani....året är ju långt....å så har vi ju alldeles åt helvete för små ölburkar i Sverige. En liter borde ju vara det minsta. Skål på dig.
Härligt Juhani....året är ju långt....å så har vi ju alldeles åt helvete för små ölburkar i Sverige. En liter borde ju vara det minsta. Skål på dig.
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 21:54Tackar! Kjell!!!! Det är fördel att bo i gränsen. Faktiskt det är enda öl märke som finns i en liters burk! Iskall liters Karhu smakar härligt efter bastu ånga när man sitter ute ! 😉
Tackar! Kjell!!!! Det är fördel att bo i gränsen. Faktiskt det är enda öl märke som finns i en liters burk! Iskall liters Karhu smakar härligt efter bastu ånga när man sitter ute ! 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 19:01Härligt Juhani....tänk att bara få säga till frugan att "Jag tar nog två bira efter träningen idag.."..hehehehe....
Åter till alla dom underbara kilometrarna så fick jag denna vecka 15 ihop hela 68 km å då mest beroende på resan till Österrike å Vienna Ci
Härligt Juhani....tänk att bara få säga till frugan att "Jag tar nog två bira efter träningen idag.."..hehehehe....
Åter till alla dom underbara kilometrarna så fick jag denna vecka 15 ihop hela 68 km å då mest beroende på resan till Österrike å Vienna Ci