Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:36Grattis! Bra jobbat (t+)
Grattis! Bra jobbat (t+)
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2012, 22:32????? ?????
????? ?????
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 16:39Fruktansvärt bra jobbat. Fast ett högt uppsatt mål (som jag sett det) så ligger du ändå en bra bit före. Du har verkligen förtjänat en öl. Själv fick en jag norrland idag efter årets första prestation - Skrylleloppet.
Fruktansvärt bra jobbat. Fast ett högt uppsatt mål (som jag sett det) så ligger du ändå en bra bit före. Du har verkligen förtjänat en öl. Själv fick en jag norrland idag efter årets första prestation - Skrylleloppet.
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 17:16Kjelle, pendejo kan ju också vara en sorts hår.. ehe..?
??????? ??????? ??????!
Ärligt talat Mats, så är det bara business as usual.
Tuborg Grøn blir det i dag.
Kjelle, pendejo kan ju också vara en sorts hår.. ehe..?
??????? ??????? ??????!
Ärligt talat Mats, så är det bara business as usual.
Tuborg Grøn blir det i dag.
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 17:40Grattis Illbatting!
Var ju helt säker på att jag skulle slippa bjuda Kjelle på en öl, inte sjutton heller att jag skulle hinna först till 100 mil! 😉
Nu är det bara att pinna på för att klå honom till 100-mila-strecket. Jag tror att han har några extra vä
Grattis Illbatting!
Var ju helt säker på att jag skulle slippa bjuda Kjelle på en öl, inte sjutton heller att jag skulle hinna först till 100 mil! 😉
Nu är det bara att pinna på för att klå honom till 100-mila-strecket. Jag tror att han har några extra vä
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:11Nääääädååå Jenny...här har du en stukad höft som inte vill ge med sig....Kanske kiropraktor i Gävle i början av veckan...men man vet ju aldrig...cancer i hela höften....etc,etc...Ja nu tar jag bara en lätt en-kilometrare varje dag å så får vi se vad det s
Nääääädååå Jenny...här har du en stukad höft som inte vill ge med sig....Kanske kiropraktor i Gävle i början av veckan...men man vet ju aldrig...cancer i hela höften....etc,etc...Ja nu tar jag bara en lätt en-kilometrare varje dag å så får vi se vad det s
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 10:47Oh nej, inte kiropraktorn! Då kanske du blir bra i höften igen och kan springa åttor runt mig! 😉
Skämt åsido, hoppas verkligen att du blir bättre i höften snart! Du måste ju komma i form till både Stockholm maraton och Månkarbo maraton!
Kram,
Jenny
Oh nej, inte kiropraktorn! Då kanske du blir bra i höften igen och kan springa åttor runt mig! 😉
Skämt åsido, hoppas verkligen att du blir bättre i höften snart! Du måste ju komma i form till både Stockholm maraton och Månkarbo maraton!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 19:11Summering v. 15 (60,7 km) och v. 16 (47,7 km): 108,4 km
Totalt i år: 818,7 km
Kvar till 100 mil således 18,13 mil.
Kram,
Jenny
Summering v. 15 (60,7 km) och v. 16 (47,7 km): 108,4 km
Totalt i år: 818,7 km
Kvar till 100 mil således 18,13 mil.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 19:15Bra Jenny! Jag själv har 25 mil kvar. Skulle varit 15 om jag inte brutit TEC i förväg förra helgen 🙁
Bra Jenny! Jag själv har 25 mil kvar. Skulle varit 15 om jag inte brutit TEC i förväg förra helgen 🙁
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 19:1557 km denna vecka, och 596 km totalt i år. Avslutade gårdagens 20 km med en Scarecrow. Aningen menlös, men ändå ok.
57 km denna vecka, och 596 km totalt i år. Avslutade gårdagens 20 km med en Scarecrow. Aningen menlös, men ändå ok.