Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis! Bra jobbat (t+)

????? ?????

Fruktansvärt bra jobbat. Fast ett högt uppsatt mål (som jag sett det) så ligger du ändå en bra bit före. Du har verkligen förtjänat en öl. Själv fick en jag norrland idag efter årets första prestation - Skrylleloppet.

Kjelle, pendejo kan ju också vara en sorts hår.. ehe..?

??????? ??????? ??????!

Ärligt talat Mats, så är det bara business as usual.

Tuborg Grøn blir det i dag.

Grattis Illbatting!
Var ju helt säker på att jag skulle slippa bjuda Kjelle på en öl, inte sjutton heller att jag skulle hinna först till 100 mil! 😉
Nu är det bara att pinna på för att klå honom till 100-mila-strecket. Jag tror att han har några extra vä

Nääääädååå Jenny...här har du en stukad höft som inte vill ge med sig....Kanske kiropraktor i Gävle i början av veckan...men man vet ju aldrig...cancer i hela höften....etc,etc...Ja nu tar jag bara en lätt en-kilometrare varje dag å så får vi se vad det s

Oh nej, inte kiropraktorn! Då kanske du blir bra i höften igen och kan springa åttor runt mig! 😉
Skämt åsido, hoppas verkligen att du blir bättre i höften snart! Du måste ju komma i form till både Stockholm maraton och Månkarbo maraton!
Kram,
Jenny

Summering v. 15 (60,7 km) och v. 16 (47,7 km): 108,4 km
Totalt i år: 818,7 km
Kvar till 100 mil således 18,13 mil.
Kram,
Jenny

Bra Jenny! Jag själv har 25 mil kvar. Skulle varit 15 om jag inte brutit TEC i förväg förra helgen 🙁

57 km denna vecka, och 596 km totalt i år. Avslutade gårdagens 20 km med en Scarecrow. Aningen menlös, men ändå ok.