Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Första halvan avklarad 😀
(Passade på att fira detta redan igår med en sval Staropramen)

Jag köpte några Punk IPA idag för att fira att Illbattingen fixade det trots att han inte fått några skor. Mot 200!

Kutade varje dag i förra veckan å lyckades med konststycket att få ihop sammanlagt 8 km...å det tog nästan 80 minuter...å ont gjorde det...kanske allra mest i själen. Sammanlagt 762 km å det återstår alltså 238. Sätermaran på lördag är bara att glömma å d

Tråkigt att höra kjelle...Jag hoppas verkligen att du inte ställer in Stockholms maran för det här! Ser fram att få se en legend på banan(H)

Själv är jag uppe smått fantastiska 743,77 km med dagens rullbandspass inräknat. Så mycket har jag inte sprungit

Har fått i hop 83 kilometer sista veckor.Och sammanlagt 322 kilometer. 🙂

Kjelle och jag sätter oss på avbytarbänken - eller ljugarbänken eller nåt sånt.

Hunnit 571 km hittills i år, trots att januari mest var en ända lång förkylning. Om det fortsätter så här blir det årsbästa... 🙂

Alla här är grymma! 255 km har jag löpt ihop hittills

Vecka 16 och 17 gav sammanlagt 20 km å summasummarum 774 km för året. Nu blir det åter telefonsamtal med kiropraktorn i morgon måndag så får vi se vad han har att förtälja....det blir väl å knäcka kotorna igen förstår jag å så blir ju ekonomin knäckt den

Kjell, hoppas att du sparat undan ölpengar åtminstone..

Eftersom seglingssäsongen börjat på allvar så har fokus legat mer på öl och båt än öl och löpning.
Det är nu 92 mil kvar till 200.