Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Joakim!
Bra kämpat! (t+)
Kram,
Jenny

Men Jenny då......!!???
Otroligt bra kutat de senaste tvenne veckorna....å jag tror att du nästan, nästan kan se den där skylten med 1000K lite långt därborta i fjärran. Du kommer att fixa det lätt inom två veckor å vad jag förstår så är du den andra som

Tjoho! Hittade en Maredsous 6 i källaren. Det ska jag fira! Och så ska jag fira att jag är halvvägs (som jag skrev ovan) 😀

Men Kjell då?
Du kan väl inte gå händelserna i förväg, det blir väl dålig mojo för min del? Och inte kan du väl heller hoppa över Joachim W som redan passerat 100 mil?
Jag kämpar vidare och med lite tur passeras 100 mil nästa helg! Om det funkar blir det

Jag har 8,2 mil kvar till 100 vilket betyder att jag ligger aningens före mitt planerade årsmål på 250 mil. Jag får nog ersätta några löppass med att ligga på sofflocket och äta chokladpraliner....

Men Micke!!??.....Öl å chips ska det ju vara. Dvs optimal laddning inför kommande löparfester.

De senaste veckorna har det varit två tävlingar som inneburit att jag lagt in lite fler vilodagar och egentligen inga långpass (om inte en halvmara på tävling räknas).
v17-18: 75,6 km. Totalt: 858 km.

har haft några vilodagar när foten har varit ont.Överbelastning.Men provade i dag käna hur det går . Har ännu kännedom men det går springa . har fått ihop blyga 360 km. 🙂

Kom igen nu Juhani.!!...å visa lite riktig sisu..??..å så ska du tänka på den där kalla underbara litern som finns i kylskåpet. Det brukar jag göra å då får men en liten extra växel liksom...!

Kjell ! Jag kommer! Tar det bara försiktig .Började för hård och har haft problem med vänster foten. Ska nu på helgen tävla i Luleå 100 meter och 400 meter. Sistnämda är mitt fafoirit gren. Sedan blir det Luleå i gen 26/5 Luleå stadsmara .Tävlar då 1 mil