Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 19:29Härligt Juhani.....å det ska bli riktigt kul att se hur en medeldistansare/nästan sprinter får ihop 100 mil. Tror att hemligheten ligger i ditt kylskåp...hehehe...Fattar inte varför svenskarna fortsätter att producera dessa mini-förpackningar på endast ha
Härligt Juhani.....å det ska bli riktigt kul att se hur en medeldistansare/nästan sprinter får ihop 100 mil. Tror att hemligheten ligger i ditt kylskåp...hehehe...Fattar inte varför svenskarna fortsätter att producera dessa mini-förpackningar på endast ha
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 08:32Japp, passerade precis 100 mil för året! Ganska precis; 1004,57 km! (H)
Får fira med lättöl, men senare när jag lämnat in min masteruppsats (Deadline för inlämning 2012-05-14 kl 23:59), då kommer jag nog hinna förbi systemet och köpa en god öl att fira
Japp, passerade precis 100 mil för året! Ganska precis; 1004,57 km! (H)
Får fira med lättöl, men senare när jag lämnat in min masteruppsats (Deadline för inlämning 2012-05-14 kl 23:59), då kommer jag nog hinna förbi systemet och köpa en god öl att fira
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:22Grattis Jenny! (t+)
Grattis Jenny! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 11:19Bra jobbat Jenny!
(Själv har jag bara 370,5 snabba km kvar ;))
Bra jobbat Jenny!
(Själv har jag bara 370,5 snabba km kvar ;))
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 12:06Grattis Jenny!
Ca en vecka kvar för mig (949 nu). Trodde förut att jag var närmare men då inkludade jag av misstag ett cykelpass :-.
Skål! (t+)
Grattis Jenny!
Ca en vecka kvar för mig (949 nu). Trodde förut att jag var närmare men då inkludade jag av misstag ett cykelpass :-.
Skål! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 17:46Tack för gratulationerna, de uppskattas! 🙂
Mina vänner kallar mig tokig - de verkar tycka att 100 mil är tokmycket... 😉
Firar med en Punk IPA till middagen ikväll, en av ungdomarna skubbade iväg till systemet och köpte en flaska till mig, bara för mi
Tack för gratulationerna, de uppskattas! 🙂
Mina vänner kallar mig tokig - de verkar tycka att 100 mil är tokmycket... 😉
Firar med en Punk IPA till middagen ikväll, en av ungdomarna skubbade iväg till systemet och köpte en flaska till mig, bara för mi
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 17:54Stort GRATTIS till dig Jenny....å ännu mera respekt då vi nu vet att du tråcklat ihop en masters-uppsats mellan dina kutningar. Får man fråga vad den handlar om..?????
Nu tänkte du visst gå över till en annan sport....men regga gärna dom kilometrarna som
Stort GRATTIS till dig Jenny....å ännu mera respekt då vi nu vet att du tråcklat ihop en masters-uppsats mellan dina kutningar. Får man fråga vad den handlar om..?????
Nu tänkte du visst gå över till en annan sport....men regga gärna dom kilometrarna som
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 18:47Tack Kjelle!
Du är allt bra stor du! 🙂 * I sinnet alltså (H) *
Jo, jag ska väl försöka hinna få tummen ur och komma igång med cykelpendlingen nu, har dragit mig för att ta tag i cykeleländet (tvätta, olja in, fixa och dona, hitta förra årets cykelp
Tack Kjelle!
Du är allt bra stor du! 🙂 * I sinnet alltså (H) *
Jo, jag ska väl försöka hinna få tummen ur och komma igång med cykelpendlingen nu, har dragit mig för att ta tag i cykeleländet (tvätta, olja in, fixa och dona, hitta förra årets cykelp
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 19:19Grattis Jenny och alla andra som har passerat 100 mil
Jag har "bara" 50 mil kvar tills jag når målet (H)
Grattis Jenny och alla andra som har passerat 100 mil
Jag har "bara" 50 mil kvar tills jag når målet (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 19:32Va bra ni är alla ihop 😀 Jag har långt kvar, ni är värda att fira och hyllas!
Va bra ni är alla ihop 😀 Jag har långt kvar, ni är värda att fira och hyllas!