Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:01??????? ???????! (t+)
??????? ???????! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:12Grattis Mikael!
Härligt kämpat! Man kanske skulle prova en Sotholmen vid tillfälle?
Kanske dags att någon startar en tråd med ölrecensioner? Eftersom öl nu är en så fantastiskt bra återhämtningsdryck efter ett löppass! Det verkar dessutom finnas några ko
Grattis Mikael!
Härligt kämpat! Man kanske skulle prova en Sotholmen vid tillfälle?
Kanske dags att någon startar en tråd med ölrecensioner? Eftersom öl nu är en så fantastiskt bra återhämtningsdryck efter ett löppass! Det verkar dessutom finnas några ko
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:48Hej, tack för glada tillrop. Nu har jag bara 150 ytterligare mil kvar att klara av till nyår.
Kul att träffa Camilla och syrran IRL på toppen. Det var faktiskt skönare att springa än att stå däruppe i snålblåsten så ni borde nog träna för att ställa upp
Hej, tack för glada tillrop. Nu har jag bara 150 ytterligare mil kvar att klara av till nyår.
Kul att träffa Camilla och syrran IRL på toppen. Det var faktiskt skönare att springa än att stå däruppe i snålblåsten så ni borde nog träna för att ställa upp
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:13Grattis Mikael till 100 mil, imponerande!
Det var nog varmare för dig än för Camilla och mig. Det kommer nog att ta ett bra tag innan jag kan tänka mig att ge mig på Hammarbybacken. Brant så det räckte bara att gå uppför. Sen är Camilla och jag inte syst
Grattis Mikael till 100 mil, imponerande!
Det var nog varmare för dig än för Camilla och mig. Det kommer nog att ta ett bra tag innan jag kan tänka mig att ge mig på Hammarbybacken. Brant så det räckte bara att gå uppför. Sen är Camilla och jag inte syst
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:24Ahhh, jag missuppfattade det här med släktskapet, sorry! Men ni får väl träna ihop er till sisters-in-arms till nästa tävling.
Ahhh, jag missuppfattade det här med släktskapet, sorry! Men ni får väl träna ihop er till sisters-in-arms till nästa tävling.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:27Mikael, ingen fara 🙂 Vi är goda vänner och peppar varandra till träning.
Mikael, ingen fara 🙂 Vi är goda vänner och peppar varandra till träning.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:27Ingen fara Mikael. Utmaningsknappen trycktes igång i hjärnan på mig så man vet aldrig. 😀
Ingen fara Mikael. Utmaningsknappen trycktes igång i hjärnan på mig så man vet aldrig. 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 18:29Öl-tips för alla Hunter S. Thompson-fans.
BILD:http://clatl.com/binary/bdd1/GonzoImperialPorter_LabelAr.jpg
Öl-tips för alla Hunter S. Thompson-fans.
BILD:http://clatl.com/binary/bdd1/GonzoImperialPorter_LabelAr.jpg
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 12:46Känns inte alls Bra! Skadat i foten och fick en infuenssa.Foten kalar jag mig nog om jag är aktsamt.men nu fick jag den här jävla influenssan.Nästa helg är Ferruform milen i Luleå? Få se.Sedan 2-3/6 Är Boden sommar spel.har planerat springa där. 200m , 40
Känns inte alls Bra! Skadat i foten och fick en infuenssa.Foten kalar jag mig nog om jag är aktsamt.men nu fick jag den här jävla influenssan.Nästa helg är Ferruform milen i Luleå? Få se.Sedan 2-3/6 Är Boden sommar spel.har planerat springa där. 200m , 40
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:37Tråkigt med skador Juhani....säger en som sitter i samma båt!!?
Å några hundra mil verkar miltals borta just nu...veckor på 8 alt 12 km tar en ju nästan ingenstans..Blev några fler förra veckan så jag har iaf klättrat upp på 847 efter vecka 19. Hade ju si
Tråkigt med skador Juhani....säger en som sitter i samma båt!!?
Å några hundra mil verkar miltals borta just nu...veckor på 8 alt 12 km tar en ju nästan ingenstans..Blev några fler förra veckan så jag har iaf klättrat upp på 847 efter vecka 19. Hade ju si