Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:55Fantastiska prestationer här själv har jag precis kommit i fas med mitt mål på 1200km i år och samtidigt närmat mig halvvägs på utmaningen. Så nu gäller det att köra på så där är lite plus för att klara av minusveckor som alltid någon gång dyker upp.
Fantastiska prestationer här själv har jag precis kommit i fas med mitt mål på 1200km i år och samtidigt närmat mig halvvägs på utmaningen. Så nu gäller det att köra på så där är lite plus för att klara av minusveckor som alltid någon gång dyker upp.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:04Kanonbra Mats...kämpa på bara det tycker jag ser djävligt bra ut...å sen ska du inte se så mycket på dom där alla grisarna som finns framför dig....ehe Kisarna menade jag ju...ehe debbellt då..!
Kanonbra Mats...kämpa på bara det tycker jag ser djävligt bra ut...å sen ska du inte se så mycket på dom där alla grisarna som finns framför dig....ehe Kisarna menade jag ju...ehe debbellt då..!
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 08:37Upp 13:18 😉
Upp 13:18 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 08:47Sådärja, då passerades 1000km för året, igår kväll.
(Och bilen har bara gått 190 mil i år, så planen att springa hälften av vad jag kör bil håller än så länge.)
Missade den traditionsenliga ölen igår. Är på resande fot, så det får bli på nån pub ikväll
Sådärja, då passerades 1000km för året, igår kväll.
(Och bilen har bara gått 190 mil i år, så planen att springa hälften av vad jag kör bil håller än så länge.)
Missade den traditionsenliga ölen igår. Är på resande fot, så det får bli på nån pub ikväll
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:07Rapport v19-20: 106,9 km. Totalt: 964,9 km.
Vääääldigt nära nu 😀
Rapport v19-20: 106,9 km. Totalt: 964,9 km.
Vääääldigt nära nu 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:13Grattis Tibor!
Bra det där med att jämföra med bilkörningen. Jag är inne på något liknande. Nu när en tank bensin kostar lika mycket som ett par bra löpskor så känns det motiverat att slita på skosulorna hellre än låta bilen sörpla upp de pengarna.
Grattis Tibor!
Bra det där med att jämföra med bilkörningen. Jag är inne på något liknande. Nu när en tank bensin kostar lika mycket som ett par bra löpskor så känns det motiverat att slita på skosulorna hellre än låta bilen sörpla upp de pengarna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:37Vecka 20 innebar endast 29 km å sammanlagt 876. Det mesta av värken har nu börjat att försvinna å det känns mest "obehagligt" just nu i höger höft. Ska ändå göra ett rejält försök att komma upp till 958 km innan jag står på startlinjen till Stockholm Mara
Vecka 20 innebar endast 29 km å sammanlagt 876. Det mesta av värken har nu börjat att försvinna å det känns mest "obehagligt" just nu i höger höft. Ska ändå göra ett rejält försök att komma upp till 958 km innan jag står på startlinjen till Stockholm Mara
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 10:24Skål & grattis Tibor! (t+)
Lycka till i Estocolmo Kjelle!
Skål & grattis Tibor! (t+)
Lycka till i Estocolmo Kjelle!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:00Många som är nära eller har precis klarat sina 100 mil. Själv ligger jag på 93 och räknar med att "kliva över" till 100 mil på andra varvet i Stockholm nästa lördag.
Ska fira in det med en okomplicerad kall pripps starköl på lördagskvällen.
Bra jobbat a
Många som är nära eller har precis klarat sina 100 mil. Själv ligger jag på 93 och räknar med att "kliva över" till 100 mil på andra varvet i Stockholm nästa lördag.
Ska fira in det med en okomplicerad kall pripps starköl på lördagskvällen.
Bra jobbat a
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 20:34Nä du Illbattingen....inte kommer jag från något Tokholma inte!!?....Månkarbo ligger 4 mil norr om Uppsala å 6 mil söder om Gävle. 7 mil väster om Sala åxå har jag nu lärt mig...Varför inte komma å kuta MÅNKARBO MARATHON den 25:e augusti...å i så fall bli
Nä du Illbattingen....inte kommer jag från något Tokholma inte!!?....Månkarbo ligger 4 mil norr om Uppsala å 6 mil söder om Gävle. 7 mil väster om Sala åxå har jag nu lärt mig...Varför inte komma å kuta MÅNKARBO MARATHON den 25:e augusti...å i så fall bli