Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Spara den till lördag du Peter!

Rätt Mackan!
En rejäl morgonöl är precis vad Peter behöver som uppvärmning på lördag.

Trodde att jag hade marginaler för att kunna kuta mina sista kilometrar under Asics Stockholm Marathon..... för att nå tusen eller hundra mil om ni så vill...men ödet ville annorlunda. Gjorde 40 km vecka 21 å kunde jogga å småspringa hela 10 km idag...så

Nä du Kjelle, är det dränka sorgerna som gäller så duger inte öl. Då tar jag till storsläggan 😉
Men en öl i första vätskekontrollen att skölja ner allt socker kan nog funka!

Grattis Peter P!
Bra kämpat! Jag kommer inte greja 100 mil till, jag tänker byta ut lite löpning mot cykling, men några mil till ska det väl ändå gå att skrapa ihop! Någon mils löpning/vecka hoppas jag ändå kunna skrapa ihop!
Skål!
Kram,
Jenny

Härligt, Peter!
Och lycka till på lördag.

Tack, tack och grattis själva. Ni har ju redan passerat 100 mil.
Jag tror nog jag hinner med 100 mil till, minst. Vad skal jag annars göra på kvällarna 🙂

Jag är med! Och jag tror jag kan räkna ut ganska exakt hur mycket jag hunnit med de första halvåret...återkommer på söndag med exakta siffror!

Tja det blev ju ändå under vecka 22 hela 66 kilometrar så jag står nu på 982. Från att dom sista åtta veckorna varit skadad i höger benet så har jag nu ett svullet å stelt vänsterben...visst är väl livet underbart å oförutsägbart..!?

Vecka 23 gav futtiga 25 kilometrar mest beroende på tidsbrist hur man nu kan ha det som pensionär. Såg att jag passerade 1 000 kilometrar i torsdags....men efter det så har det varit Studentmottagningar å Födelsedagsfester på annan ort så dags-läget är in