Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Kjelle!
Härligt kämpat! Jag firar din bedrift med en öl, men inte förrän på torsdag! 😉
Själv tycker jag att det går mycket sakta framåt, har väl kommit runt 118-120 mil tror jag. Har i alla fall bräckt förra årets totala antal löpmil, så jag är m

812,5 efter gårdagens långpass. Vilket är drygt 20% mer än i fjol vid denna tid på året.
Borde ge utslag i höstens lopp... 🙂

Rapport v21-22: 42,6 km. Totalt: 1007,5 km.
Lugna veckor innehållande mycket alternativ träning efter marathonet i Köpenhamn, men nu är iaf första 100 milen avklarade för året.

Grattis Kjelle & Jonas!
Jag har druckit öl i flera dagar för att fira er..

Tycker verkligen folk skall fortsätta rapportera här. Skulle vara skoj om fler gjorde det. För om man ser antalet som skrivet både här och på facebooksidan så borde det strömma in rapporter. Vem skall jag annars knäcka en öl med när jag når dit. Har själv

Grattis Kjell och Jonas, jag sympatifirar lite i kväll redan 🙂

Passerade 700 sträcket i förra veckan. Vart lite lite sprunget denna vecka, men hoppas passera 100mil efter sommaren

Grattis Jonas!
Väl kämpat! Firar dig och Kjelle med öl på torsdag! Det blir finfint!

Mats N - hur långt har du kommit? När börjar det bli dags att ta fram ölen?

Kram,
Jenny

Grattis Kjelle och Jonas!

Pschhht.

Tackar. En öl definitivt. Även om det inte känns som man vill fira nu efter första halvlek mot Ukraina.

kommit knappt 45 mil... besviken. men jag gjorde som du sa Kjell och gosade med min dotter. gick därpå seedningsloppet för hårt. fortfarande känning i vaden. men persade med 4 min både på milen och varvet, så vintern har varit god mot mig.