Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:11Efter dagens halvmarapass har jag bara 24 km kvar. Det borde jag nå senast tisdag kväll. Därför har jag inventerat ölkällaren och behöver ett experttips. Vilken av dessa rekommenderas en 100-milalöpare?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=6de6
Efter dagens halvmarapass har jag bara 24 km kvar. Det borde jag nå senast tisdag kväll. Därför har jag inventerat ölkällaren och behöver ett experttips. Vilken av dessa rekommenderas en 100-milalöpare?
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:15Heja på, Mikael!
Jag tror på Brännskär brown ale!
Jag har för mig att jag har smakat på den på ölmässan, men... Vem minns allt man smakade på den? (H)
Jag gillar lite mörkare öl, gärna Guinness...
Kram,
Jenny
Heja på, Mikael!
Jag tror på Brännskär brown ale!
Jag har för mig att jag har smakat på den på ölmässan, men... Vem minns allt man smakade på den? (H)
Jag gillar lite mörkare öl, gärna Guinness...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:51Vilken vacker bild ... Fast sommartid en varm dag är jag alltid svag för en Weissbier ...
Vilken vacker bild ... Fast sommartid en varm dag är jag alltid svag för en Weissbier ...
Quote from Thomas Borg on 14 May 2012, 12:06Verkar vara från Nynäshamns Ångbryggeri!?
Verkar vara från Nynäshamns Ångbryggeri!?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 12:23Javisst, bor man på Södertörn utmed Nynäsvägen så är ångbryggeriet ett naturligt förstahandsval.
Dock är flaskan längst ut till höger en blindgångare - Erdinger Alkoholfrei. Klassas dock som Sportbier med unika egenskaper för oss toppidrottsmän. Läs mer
Javisst, bor man på Södertörn utmed Nynäsvägen så är ångbryggeriet ett naturligt förstahandsval.
Dock är flaskan längst ut till höger en blindgångare - Erdinger Alkoholfrei. Klassas dock som Sportbier med unika egenskaper för oss toppidrottsmän. Läs mer
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 21:14Sådärja! Passerade årets första 100 mil under kvällens Rogers Bergstävling som jag min vana trogen kom sist i. Dock nöjd och glad ändå eftersom jag äntligen fick korka upp en Sotholmen Stout - ett utsökt öl som kändes helt rätt efter alla toppbesök på den
Sådärja! Passerade årets första 100 mil under kvällens Rogers Bergstävling som jag min vana trogen kom sist i. Dock nöjd och glad ändå eftersom jag äntligen fick korka upp en Sotholmen Stout - ett utsökt öl som kändes helt rätt efter alla toppbesök på den
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 21:29Grattis MF, det ser gott ut! (t+)
Grattis MF, det ser gott ut! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 21:42Grattis Mikael!
Det är värt att fira 🙂
Grattis Mikael!
Det är värt att fira 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 22:02Härligt MF (t+)
Härligt MF (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 22:15Kul att träffa dig i kväll Mikael, du är väl värd ölen (t+) Så bra kämpat uppför backen.
Kul att träffa dig i kväll Mikael, du är väl värd ölen (t+) Så bra kämpat uppför backen.