Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 19:57Nej absolut inte Illbattingen....dom viktiga kontona för att säkerställa fortsatt överlevnad samt god hälsa rör man inte i första taget.
Aj då seglarsäsongen har börjat å då blir det väl "babords halsar" för hela slanten tills det är dags att uppsöka "spy
Nej absolut inte Illbattingen....dom viktiga kontona för att säkerställa fortsatt överlevnad samt god hälsa rör man inte i första taget.
Aj då seglarsäsongen har börjat å då blir det väl "babords halsar" för hela slanten tills det är dags att uppsöka "spy
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 21:17Har passerat 500km sträcket i dag. Det blir till att ta fram halvägsölen 🙂
Har passerat 500km sträcket i dag. Det blir till att ta fram halvägsölen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 10:02Härligt jobbat Rickard. Jag hänger med på firandet i afton..man är väl solidarisk med en löparkompis.!?
Härligt jobbat Rickard. Jag hänger med på firandet i afton..man är väl solidarisk med en löparkompis.!?
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 11:42😉 (t+)
😉 (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:45God morgon i vårsolen!
Snubblande nära nu, känns det som!
Fick ihop till 25,47 km idag, distansrekord! Dessutom första gången över 70 km på en vecka!
v. 17: 57,7 km
v. 18: 73,17 km
Totalt dessa veckor: 130,87 km
Totalt under 2012: 949,57 km
Kvar till 1 0
God morgon i vårsolen!
Snubblande nära nu, känns det som!
Fick ihop till 25,47 km idag, distansrekord! Dessutom första gången över 70 km på en vecka!
v. 17: 57,7 km
v. 18: 73,17 km
Totalt dessa veckor: 130,87 km
Totalt under 2012: 949,57 km
Kvar till 1 0
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 10:58Fasen, inser att jag passerade 100 mil i går någonstans längsmed Karlsbergskanalen under Kungsholmen runt! :-D. Firade, omedvetet, med ett PB halvmaran med sisådär 9 minuter.
Fasen, inser att jag passerade 100 mil i går någonstans längsmed Karlsbergskanalen under Kungsholmen runt! :-D. Firade, omedvetet, med ett PB halvmaran med sisådär 9 minuter.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 16:21936km..., neck and neck, Jenny. Men jag har inte nästa långpass förrän lördag... 🙂
Joakim: (t+)
936km..., neck and neck, Jenny. Men jag har inte nästa långpass förrän lördag... 🙂
Joakim: (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 17:33Oj vilka medtävlare! Fast jag är jättenöjd med att jag är halvvägs idag.
Oj vilka medtävlare! Fast jag är jättenöjd med att jag är halvvägs idag.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 17:56Grattis Magnus. Själv passerade jag 522 i dag. Allt går enligt min plan och jag är nöjd. Har firat att jag har kommig halvägs hela helgen... 🙂
Grattis Magnus. Själv passerade jag 522 i dag. Allt går enligt min plan och jag är nöjd. Har firat att jag har kommig halvägs hela helgen... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 19:47Tack för biran Rickard...den satt hur fint som helst..Själv fortsätter jag med mina rehab-joggningar å fick denna veckan ihop 29 km vilket ger 803 km inalles. Kanske , kanske kan det bli över trettio nästa vecka...men viktigast av allt är nu att bli fit f
Tack för biran Rickard...den satt hur fint som helst..Själv fortsätter jag med mina rehab-joggningar å fick denna veckan ihop 29 km vilket ger 803 km inalles. Kanske , kanske kan det bli över trettio nästa vecka...men viktigast av allt är nu att bli fit f