Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Nej absolut inte Illbattingen....dom viktiga kontona för att säkerställa fortsatt överlevnad samt god hälsa rör man inte i första taget.
Aj då seglarsäsongen har börjat å då blir det väl "babords halsar" för hela slanten tills det är dags att uppsöka "spy

Har passerat 500km sträcket i dag. Det blir till att ta fram halvägsölen 🙂

Härligt jobbat Rickard. Jag hänger med på firandet i afton..man är väl solidarisk med en löparkompis.!?

😉 (t+)

God morgon i vårsolen!
Snubblande nära nu, känns det som!
Fick ihop till 25,47 km idag, distansrekord! Dessutom första gången över 70 km på en vecka!
v. 17: 57,7 km
v. 18: 73,17 km
Totalt dessa veckor: 130,87 km
Totalt under 2012: 949,57 km
Kvar till 1 0

Fasen, inser att jag passerade 100 mil i går någonstans längsmed Karlsbergskanalen under Kungsholmen runt! :-D. Firade, omedvetet, med ett PB halvmaran med sisådär 9 minuter.

936km..., neck and neck, Jenny. Men jag har inte nästa långpass förrän lördag... 🙂

Joakim: (t+)

Oj vilka medtävlare! Fast jag är jättenöjd med att jag är halvvägs idag.

Grattis Magnus. Själv passerade jag 522 i dag. Allt går enligt min plan och jag är nöjd. Har firat att jag har kommig halvägs hela helgen... 🙂

Tack för biran Rickard...den satt hur fint som helst..Själv fortsätter jag med mina rehab-joggningar å fick denna veckan ihop 29 km vilket ger 803 km inalles. Kanske , kanske kan det bli över trettio nästa vecka...men viktigast av allt är nu att bli fit f