Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 19:28Juhani: Jag har oskså en såndär enlitersburk i kylen, som väntar på att jag har sprungit halvvägs, skål på er 🙂
Juhani: Jag har oskså en såndär enlitersburk i kylen, som väntar på att jag har sprungit halvvägs, skål på er 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 19:37Det blev några mil i påsk ändå, så nu är det bara tre kvar.
??????? ????? var väl bäst, men det säger inte så mycket..Krya på dig i höften Kjell-Rebell!
Det blev några mil i påsk ändå, så nu är det bara tre kvar.
??????? ????? var väl bäst, men det säger inte så mycket..
Krya på dig i höften Kjell-Rebell!
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 10:54Härligt!! Kjell! Och Rickard!! 🙂 Vart har du fått det Rickard?? 🙂
Det är bra med öl, om man bara inte badar bastu för ofta 😉
Har fått kilometer ihop nu. Tidigare 241km+ 40 km=281 Kilometer . Ska ta en tur idag med. Ha det så bra! 🙂
Härligt!! Kjell! Och Rickard!! 🙂 Vart har du fått det Rickard?? 🙂
Det är bra med öl, om man bara inte badar bastu för ofta 😉
Har fått kilometer ihop nu. Tidigare 241km+ 40 km=281 Kilometer . Ska ta en tur idag med. Ha det så bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 16:01Ja, suck det har inte blivit många km löpning. Jag skyller stenhårt på att det är snö!!! Dvs att jag hellre har åkt skidor än sprungit. Giltig orsak? Och som grädden på moset kom snön tillbaka i natt/morse. Har snöat hela dagen idag och lär nog göra det e
Ja, suck det har inte blivit många km löpning. Jag skyller stenhårt på att det är snö!!! Dvs att jag hellre har åkt skidor än sprungit. Giltig orsak? Och som grädden på moset kom snön tillbaka i natt/morse. Har snöat hela dagen idag och lär nog göra det e
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 23:03Juhani: Jag fick enliters burken i födelsedagspresent, i höstas. Den har legat i kylen sedan dess.
Var tyvärr förkyld i förra veckan så det vart inte så många mil då, men hoppas ända med att få avnjuta halvägsölen om tre veckor. 🙂
Juhani: Jag fick enliters burken i födelsedagspresent, i höstas. Den har legat i kylen sedan dess.
Var tyvärr förkyld i förra veckan så det vart inte så många mil då, men hoppas ända med att få avnjuta halvägsölen om tre veckor. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:02Klart.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=1a38f8c4a48c4ab9be1d58872293e729.jpg&Size=&share=Det får bli en Punk IPA, igen.
Skål på er plebejer och pendejos!
Klart.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=1a38f8c4a48c4ab9be1d58872293e729.jpg&Size=&share=
Det får bli en Punk IPA, igen.
Skål på er plebejer och pendejos!
Quote from Thomas Borg on 20 April 2012, 18:39Har du en spök-löpare?
Har du en spök-löpare?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:15Grattis Illbatting, både till de 100 milen och Punk IPA.
Grattis Illbatting, både till de 100 milen och Punk IPA.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:27(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:57Jag jag vill inte säga grattis ännu.!!???...eftersom året inte är slut. Men till att vara först över dom 100 milen var du ju.(Grattis till det då...!?) Å en del om språk kanske du kan åxå....plebejer....eller hur det nu stavas tycker jag mig minnas som vi
Jag jag vill inte säga grattis ännu.!!???...eftersom året inte är slut. Men till att vara först över dom 100 milen var du ju.(Grattis till det då...!?) Å en del om språk kanske du kan åxå....plebejer....eller hur det nu stavas tycker jag mig minnas som vi