Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Lät ju skoj det här. Jag är på (V)

@Kjell. Året är ju långt!! Jag hinner (kanske) 100 mil 😀 Eftersom det är tillåtet med undanflykter och ursäkter och klagomål på andra kan jag redan nu börja med att nämna att löpning inte är enda träningsformen jag utövar. Har även cykling och simning so

Stannar hemma säger du...ja men "Borta bra men - Hemma bäst"...ja jag förstår ju tanken liksom...hehe. Ja kunde man koppla dom olika träningsformerna till att koagulera till löpning med typ en koefficient så skull man ju kunna få till det. Cykling går ju

350 km per idag. Får jag vara utan skador så banne mig ska jag upp nära 150 mil innan nyårsaftons slut.

Har alltid bara tittat på km per vecka tidigare. Att titta på totalen i tillägg kan bli inspirerande. Alla sätt som håller motiationen högt är bra. S

Haha Kjell, jag ska "plaska i badkaret" 3000m i Luleå Midnight Swim. Det badkaret är rätt stort 😀

Så där ska det låta Magnus....du har ju för helvete riktiga lång-löpar-gener under pannbenet. Å den här så ooooootroligt roliga tråden kommer att finnas kvar äfvenledes som jag (Kanske bara om någon månads tid....ehe...) kommer att passera 100 mil. Jag ko

Passerade 30 % (300 km) på Premiärmilen idag - det börjar närma sig (H)
(Passade dessutom på att slå PB)

Persade också på Premiärmilen idag :D.

63%.

Illbatting: Det som låg i spelaren var Korn, sen Lock Up som sista låt. Den gav mig för första gången en km under 4 min.

Grattis Fredrik och Tibor! (t+)
Tibor (och Fredrik också för den delen.), prova Man Must Die nästa gång så kapar du nog ytterligare 5-10 sek/km.

Körde själv lite Inner Circle (jo, faktiskt!) i solen. Det blev inget pers kan jag lova.
Mer för att minnas J

53% och jag persade också idag. Ingen musik under loppet, men värmde upp med Vader innan avfärd.