Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:31Tack, tack! Faktiskt andra gången på ett år jag firar 100 mil på ett år 🙂 Men vad gör man inte för en god öl lite då och då (H)
Tack, tack! Faktiskt andra gången på ett år jag firar 100 mil på ett år 🙂 Men vad gör man inte för en god öl lite då och då (H)
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:38Grattis Kenneth! Jag tycker du är värd en 200-milsöl!
Grattis Kenneth! Jag tycker du är värd en 200-milsöl!
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 17:00Nu har jag äntligen fått ihop min 100 mil ! 🙂 Sista passet blev med dubbskor i bakhalk isika vägar.
Nu är jag värd till En liters Karhu!! Om det nu finns kvar någon?? 😉
Nu har jag äntligen fått ihop min 100 mil ! 🙂 Sista passet blev med dubbskor i bakhalk isika vägar.
Nu är jag värd till En liters Karhu!! Om det nu finns kvar någon?? 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 17:17Grattis Juhani visst har du förtjänat det och kan du få tag på en liters så varsågod. Här i söder får vi nöja oss med halv liters.
Grattis Juhani visst har du förtjänat det och kan du få tag på en liters så varsågod. Här i söder får vi nöja oss med halv liters.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 18:53Grattis Juhani!
Jag har redan druckit en lättöl efter dagens löprunda, men tänker bättra på med en liten whisky, det duger väl att skåla i? Skål och härligt kämpat!
Kram,
Jenny
Grattis Juhani!
Jag har redan druckit en lättöl efter dagens löprunda, men tänker bättra på med en liten whisky, det duger väl att skåla i? Skål och härligt kämpat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 20:11Skål Juhani! Bra jobbat!
Skål Juhani! Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 20:33Way to go Juhani!
Grattis!
Way to go Juhani!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 10:59Senaste rapporten:
v. 43 = 61,7 km
v. 44 = 40 km
Totalt för senaste två veckorna: 111,7 km
Totalt för i år: 2 000,84 km!200 mil, yeay! (H:)
Firas i kväll med en en-liters flaska med Heineken Skyfall, bara för att det är den största ölflaska jag någons
Senaste rapporten:
v. 43 = 61,7 km
v. 44 = 40 km
Totalt för senaste två veckorna: 111,7 km
Totalt för i år: 2 000,84 km!
200 mil, yeay! (H:)
Firas i kväll med en en-liters flaska med Heineken Skyfall, bara för att det är den största ölflaska jag någons
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 13:03Tackar Alla !! Ska hämta en liters Karhu öl burken från Finska Ylitornio.Sedan är det bara att värma ute bastu, och njyta! 😉
Tackar Alla !! Ska hämta en liters Karhu öl burken från Finska Ylitornio.Sedan är det bara att värma ute bastu, och njyta! 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 15:16Grattis Jenny o juhani (t+)
Grattis Jenny o juhani (t+)