Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:06Grattis Juhani och Jenny!
Jag firar er med julebryg eftersom det var J-dag i går.
BILD:http://www.generalrye.dk/log/eventsfotos/jdag.jpg
Grattis Juhani och Jenny!
Jag firar er med julebryg eftersom det var J-dag i går.
BILD:http://www.generalrye.dk/log/eventsfotos/jdag.jpg
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:18Kom för första gången över 100 mil på ett år på oktobers sista träningspass. Då är bara det medräknat som är loggat med GPS, så antagligen har jag sprungit lite till. Ett mål som jag missade ifjor så det är skönt att det nu är avklarat.
Kom för första gången över 100 mil på ett år på oktobers sista träningspass. Då är bara det medräknat som är loggat med GPS, så antagligen har jag sprungit lite till. Ett mål som jag missade ifjor så det är skönt att det nu är avklarat.
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:41Bra gjort där Grattis Jenny och Juhani. Ni är båda väl förtjänta av största möjliga öl.
Bra gjort där Grattis Jenny och Juhani. Ni är båda väl förtjänta av största möjliga öl.
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:48Grattis Jenny! XL-öl för XL-prestation!
Grattis Jenny! XL-öl för XL-prestation!
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 20:05Tack och hoppas att ni skålar med mig!
Heineken Skyfall 1 liter på flaska var dock i menlösaste laget! 🙁
Bättrar på med lite Fireball... (H)
Kram,
Jenny
Tack och hoppas att ni skålar med mig!
Heineken Skyfall 1 liter på flaska var dock i menlösaste laget! 🙁
Bättrar på med lite Fireball... (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 11:59Oj, man tittar bort för en sekund, och då rasslar det till!
Juhani, hoppas att Karhu smakade!
Jenny, härligt att se dina 200, du verkar ha repat dig.
Staffan, Skönt att ta revanch på fjolåret!
Bra, jobbat alla! 🙂
Oj, man tittar bort för en sekund, och då rasslar det till!
Juhani, hoppas att Karhu smakade!
Jenny, härligt att se dina 200, du verkar ha repat dig.
Staffan, Skönt att ta revanch på fjolåret!
Bra, jobbat alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 14:18Grattis Staffan! Härligt med revansch!
Kram och skål!
/ Jenny(Edit: Tibor, jag har fortfarande ibland en känsla av att foten inte mår 100%, men det är inget som stör. Dock lyhörd och mycket försiktig att inte öka distanser i mina nyare, plattare skor...
Grattis Staffan! Härligt med revansch!
Kram och skål!
/ Jenny
(Edit: Tibor, jag har fortfarande ibland en känsla av att foten inte mår 100%, men det är inget som stör. Dock lyhörd och mycket försiktig att inte öka distanser i mina nyare, plattare skor...
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 16:00V 43: 27,61 km
V 44: 13,31 kmTotalt 2012: 1208,08 km
Efter att förra söndagen kört motionslopp 12km på blandat underlag, allt från snälla asfaltvägar till backiga skogsvägar. Så var en lugnare startvecka inplanerad med nya skor. Ändå lyckades jag i fre
V 43: 27,61 km
V 44: 13,31 km
Totalt 2012: 1208,08 km
Efter att förra söndagen kört motionslopp 12km på blandat underlag, allt från snälla asfaltvägar till backiga skogsvägar. Så var en lugnare startvecka inplanerad med nya skor. Ändå lyckades jag i fre
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 17:39Så där ja, med totalt 1557km så sprang jag idag förbi mig själv av ett år yngre modell då jag totalt fick ihop 1547km. Och året har ju två månader tillgodo att springa mera på! Treriksröset skymtar redan därframme i början av nästa vecka.
Så där ja, med totalt 1557km så sprang jag idag förbi mig själv av ett år yngre modell då jag totalt fick ihop 1547km. Och året har ju två månader tillgodo att springa mera på! Treriksröset skymtar redan därframme i början av nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 20:27Eftersom det är Stout Day i dag firar jag mina 2495,37km med en Guinness.
http://www.stoutday.com/
Sláinte mhaith!
Eftersom det är Stout Day i dag firar jag mina 2495,37km med en Guinness.
Sláinte mhaith!