Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 19:10Totalt! : 1042 km. löpning och 53 km. längd skidor. 🙂
Totalt! : 1042 km. löpning och 53 km. längd skidor. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 16:05Grymt imponerad av alla resultat!
Är nu uppe i 1921,23 km löpning i år och ser ett starkt ljus i tunneln 🙂
Är inte längre orolig för att nå målet med 200 mil i år men efter en slö sommar så kändes målet väldigt avlägset.
Grymt imponerad av alla resultat!
Är nu uppe i 1921,23 km löpning i år och ser ett starkt ljus i tunneln 🙂
Är inte längre orolig för att nå målet med 200 mil i år men efter en slö sommar så kändes målet väldigt avlägset.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 18:15150 mil avklarade! 🙂
(Vilket är typ 60 mil mer än förra året och året är inte slut än)
150 mil avklarade! 🙂
(Vilket är typ 60 mil mer än förra året och året är inte slut än)
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 20:52Grattis och skål, Fredrik!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Fredrik!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 14:48800,19 km med dagens pass. Har nu inget som helst tvivel att jag kommer nå 100 mil i år. Nu är bara frågan hur många gånger man skall sikta på att göra 100 mil nästa år, 2 - 3 - 4 gånger?
800,19 km med dagens pass. Har nu inget som helst tvivel att jag kommer nå 100 mil i år. Nu är bara frågan hur många gånger man skall sikta på att göra 100 mil nästa år, 2 - 3 - 4 gånger?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:20Stenkoll på rimlig progression, Nicke.. Duh!?
Själv har jag nått fram till ettstruket C (i herz alltså).
Firas så klart med Modus Hoperandi från Ska Brewing.
BILD:http://houstonbeerreview.com/wp-content/uploads/2012/03/Ska.Modus_.Hoperandi.IPA_12.jpgED
Stenkoll på rimlig progression, Nicke.. Duh!?
Själv har jag nått fram till ettstruket C (i herz alltså).
Firas så klart med Modus Hoperandi från Ska Brewing.
BILD:http://houstonbeerreview.com/wp-content/uploads/2012/03/Ska.Modus_.Hoperandi.IPA_12.jpg
ED
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:27Har inte satsat på löpningen förrän de senaste typ 3 månaderna och snittar nu 7 mil i veckan så det är inte så farligt med progressionen som det låter 🙂
Har inte satsat på löpningen förrän de senaste typ 3 månaderna och snittar nu 7 mil i veckan så det är inte så farligt med progressionen som det låter 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:39"Har inte satsat på löpningen förrän de senaste typ 3 månaderna"
"snittar nu 7 mil i veckan"
"det är inte så farligt med progressionen"
Hmm..Men du gör så klart som du vill.
Se bara till att hälla i dig ordentligt med öl.
Det är, trots allt, det viktiga
"Har inte satsat på löpningen förrän de senaste typ 3 månaderna"
"snittar nu 7 mil i veckan"
"det är inte så farligt med progressionen"
Hmm..
Men du gör så klart som du vill.
Se bara till att hälla i dig ordentligt med öl.
Det är, trots allt, det viktiga
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:41Dricker en öl efter varje längre pass faktiskt, kanske därför kroppen klarar sig så bra? 🙂
Dricker en öl efter varje längre pass faktiskt, kanske därför kroppen klarar sig så bra? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:44Ee..enn öl? Äh, jag kan inte ens stava till det.
Ee..enn öl? Äh, jag kan inte ens stava till det.