Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 12:23Jag har bestämt mig hur jag ska träna. Tänkte börja så här och ser hur det känns. Passen på helgen kan bli längre när kroppen känns att den klara av det.
Tisdag, onsdag och torsdag så springa jag till jobbet vilket tar 30 minuter.
Så här långt har jag spr
Jag har bestämt mig hur jag ska träna. Tänkte börja så här och ser hur det känns. Passen på helgen kan bli längre när kroppen känns att den klara av det.
Tisdag, onsdag och torsdag så springa jag till jobbet vilket tar 30 minuter.
Så här långt har jag spr
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 12:46Wow inspirerande, lycka till och det här är en spännande tråd att gladgubbemarkera.
Wow inspirerande, lycka till och det här är en spännande tråd att gladgubbemarkera.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:11Det är en brutal ökning jämfört med hur mycket du har sprungit tidigare under året. Jag skulle absolut rekommendera att trappa upp gradvis mot den mängden.
Det är en brutal ökning jämfört med hur mycket du har sprungit tidigare under året. Jag skulle absolut rekommendera att trappa upp gradvis mot den mängden.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 18:47Nu jag har börjat öka på träningsmängden, känns positivt. Få ser till att jag inte överträna (dvs, vila ordentligt)
Jag har delat mina pass i FM och EM passar. Känns lagom eftersom jag klara inte av att springa 2.5 timmar på en pass flera dagar på raken.
Nu jag har börjat öka på träningsmängden, känns positivt. Få ser till att jag inte överträna (dvs, vila ordentligt)
Jag har delat mina pass i FM och EM passar. Känns lagom eftersom jag klara inte av att springa 2.5 timmar på en pass flera dagar på raken.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:12(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:27Hej Andrew.
Jag skriver Colac.
Där skulle du varit med.
Eventuellt kommer loppet tillbaks.
6D.Det finns en hel del ultralopp i Australien.
Kolla upp om något passar dig.Tidsloppen är att rekommendera.
För din träning på egen hand.
Spring så länge du
Hej Andrew.
Jag skriver Colac.
Där skulle du varit med.
Eventuellt kommer loppet tillbaks.
6D.
Det finns en hel del ultralopp i Australien.
Kolla upp om något passar dig.
Tidsloppen är att rekommendera.
För din träning på egen hand.
Spring så länge du
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:40Hej KG,
Är 5 - 6 m/km för fort? ska jag lära mig sakta ner tempot? Jag försöker springa avsläppnad och inte pusha för mycket. Jag vill gärna springa längre men är oroligt att det kommer bara att slita på kroppen
Jag har planerat att springa länge över
Hej KG,
Är 5 - 6 m/km för fort? ska jag lära mig sakta ner tempot? Jag försöker springa avsläppnad och inte pusha för mycket. Jag vill gärna springa längre men är oroligt att det kommer bara att slita på kroppen
Jag har planerat att springa länge över