Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 08:37????? Bertil! :D(t+)
Pajade tån i helgen med drygt 3 maror kvar.. 🙁
Men man får hoppas det rättar till sig så att man som vanligt blir klar innan Sweden Rock.
Diverse tröst-öl: Södra Almighty, 5 A.M. Saint, Oppigårds Indian Tribute
????? Bertil! :D(t+)
Pajade tån i helgen med drygt 3 maror kvar.. 🙁
Men man får hoppas det rättar till sig så att man som vanligt blir klar innan Sweden Rock.
Diverse tröst-öl: Södra Almighty, 5 A.M. Saint, Oppigårds Indian Tribute
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 08:41Bra jobbat Bertil och lycka till med nästa mål (t+)
Jag har själv i och med all härlig löpning under påsken passerat 70mils gränsen 🙂
Bra jobbat Bertil och lycka till med nästa mål (t+)
Jag har själv i och med all härlig löpning under påsken passerat 70mils gränsen 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 14:13400 Km. 🙂
400 Km. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 17:46603,34km
Måste väl snart vara tid att hitta en anledning att fira. I vilket fall så flyter det på bra än så länge i år.
603,34km
Måste väl snart vara tid att hitta en anledning att fira. I vilket fall så flyter det på bra än så länge i år.
Quote from Funbeat user on 25 April 2014, 06:46Tittade på hur långt jag har sprungit i år 🙂 460 km 🙂 Med tanke på att jag har astma, så försöker jag utmana astman att springa 😀 Känns jättebra t+ Hoppas det håller i sig bara 😀
Tittade på hur långt jag har sprungit i år 🙂 460 km 🙂 Med tanke på att jag har astma, så försöker jag utmana astman att springa 😀 Känns jättebra t+ Hoppas det håller i sig bara 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2014, 09:52Mats, Tatra 603 är förmodligen världshistoriens "fulsnyggaste" bil. Skål!
BILD:http://www.zavolantem.cz/data/fotky/2008/08/31/tatra-t603.jpgVeronica, när man sprungit lika många mil som man har kromosomer är det kriminellt att inte fira på något sätt..
Mats, Tatra 603 är förmodligen världshistoriens "fulsnyggaste" bil. Skål!
BILD:http://www.zavolantem.cz/data/fotky/2008/08/31/tatra-t603.jpg
Veronica, när man sprungit lika många mil som man har kromosomer är det kriminellt att inte fira på något sätt..
Quote from Funbeat user on 25 April 2014, 21:34Är bubbel ok illbatting ????blev det i dag????????
Är bubbel ok illbatting ????blev det i dag????????
Quote from Funbeat user on 25 April 2014, 21:34Är bubbel ok illbatting ????blev det i dag????????
Är bubbel ok illbatting ????blev det i dag????????
Quote from Funbeat user on 26 April 2014, 10:34Som alltid har du rätt Illbatting lite svårt att dricka den bara. 🙂
Som alltid har du rätt Illbatting lite svårt att dricka den bara. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2014, 14:34Merlin Dark Lager ligger och väntar i kylen.
Merlin Dark Lager ligger och väntar i kylen.