Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1007 km under 2014 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Tror jag hänger mig på jag också, trots att jag var en bit ifrån målet om 1000 km i 2013. Blir dock en lägre veckomängd såhär i starten. Målet i år är att ha så få löpningsfria veckor som möjligt genom att hålla mig borta från förvärrade skador och sjukdo

Jag är med! Det blev 1008 km förra året så jag sätter målet till 1010 nu. Inga km hittills....

Jag hänger med. Fick ihop nästan 140 mil förra året, så kanske 147 är supermålet för mig. 😉 Har än så länge fixat 2,3 mil uppdelat på två rundor.

Jag ska också göra detta i år (misslyckades förra året) om jag öht ska ha en chans på LL sub3 som är målet.
19,65 km hittils

Jag hänger också med i år. Har satt 150 mil som mål vilket kanske är lite aggresivt för att jag bara sprang 60 mil under 2013 (började springa första Juli).

Har sprungit 1 mil hittils och har planerat i en långpass imorgon.

8,22km. Årets första pass, nu är det bara resten kvar:D

Jag är på. Misslyckades med att nå mitt mål för 2013 ganska grovt, men i år ser det bättre ut (så här långt...)

Har som Juhani 150mil som mål för 2014.

1% avklarat 🙂

5.93km idag, Backpass + upp/nerjogg. Om benen är pigga imorgon blir det nog ett lite längre distanspass.:D

Hänger helt klart på här då en 200mil tråd känns för tuff. Har inte satt något km mål än för året men eftersom jag hoppas släpa mig runt LL på något sätt så lär det säkert behövas att vara skadefri och runt 1500km totalt. Avverkade 1600+ under föra året h

Jag hänger med här också, även om jag har som eget mål att springa 125 mil iår (blev 105 förra året).

Hittills har jag fått ihop 4 mil, varav dagens långpass blev en halvmara.