Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 11:18Låter som nåt för mig också, jag är med!
Bara uppe i 14 km ännu, efter tre rundor. Men 6 km på Bali är värre än 16 hemma!
Låter som nåt för mig också, jag är med!
Bara uppe i 14 km ännu, efter tre rundor. Men 6 km på Bali är värre än 16 hemma!
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 16:3711.32 km idag, skulle varit längre men är inte helt hundra från hostan ännu. Men det viktigaste är att jag ligger över fas med mina 125 årsmil.:D
11.32 km idag, skulle varit längre men är inte helt hundra från hostan ännu. Men det viktigaste är att jag ligger över fas med mina 125 årsmil.:D
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 10:30Var med förra året och missade målet med 150 km. Under 2013 var löpningen bara 38% av min träningstid så det kanske hänger ihop. Nytt försök iår!
Var med förra året och missade målet med 150 km. Under 2013 var löpningen bara 38% av min träningstid så det kanske hänger ihop. Nytt försök iår!
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 11:23Jag är med.
Kom 98 mil förra året och om jag bara inte är sjuk lika mycket i år så ska jag klara det. 🙂
Jag är med.
Kom 98 mil förra året och om jag bara inte är sjuk lika mycket i år så ska jag klara det. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 20:17Ja jag vet inte om jag ens var med förra året eftersom dom ju isolerade mig på Infektionskliniken i Uppsala i dec eller om det var nov eller...!!?Efter utflykt till Bucharest Marathon....ÄT INGET PÅ DOM SMÅ STÅNDEN där är mitt lilla tips---! Nu äntligen t
Ja jag vet inte om jag ens var med förra året eftersom dom ju isolerade mig på Infektionskliniken i Uppsala i dec eller om det var nov eller...!!?Efter utflykt till Bucharest Marathon....ÄT INGET PÅ DOM SMÅ STÅNDEN där är mitt lilla tips---! Nu äntligen t
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 13:20Håller Tummen till dig Kjell !
Själv har nu 27 kilometer. 🙂
Håller Tummen till dig Kjell !
Själv har nu 27 kilometer. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 18:358km lättpass idag, 34km avklarade.:D
8km lättpass idag, 34km avklarade.:D
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 21:39Foten höll...men det var en djävla tuff bana med uppförsbackar upp till Stadion liksom. Å sen var det ju nysnö å bara ca 3,0 km plogat....en av mina allra tuffaste utmaningar....å idag som typ rehab-.joggare...?!"...Gnäll,gnäll,gnäll.....i mål ändå på 4:5
Foten höll...men det var en djävla tuff bana med uppförsbackar upp till Stadion liksom. Å sen var det ju nysnö å bara ca 3,0 km plogat....en av mina allra tuffaste utmaningar....å idag som typ rehab-.joggare...?!"...Gnäll,gnäll,gnäll.....i mål ändå på 4:5
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 23:35Bra kämpat Kjell!
Bra kämpat Kjell!
Quote from Funbeat user on 12 January 2014, 10:23Heja Kjell!
Själv har jag avverkat 4% (lite över mitt mål)
Heja Kjell!
Själv har jag avverkat 4% (lite över mitt mål)