Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 17:07Håller fortfarande på och försöker få tillbaka formen efter ett skadedrabbat 2013, men hoppar nog med i det här gänget när jag ser att kroppen håller ihop. 🙂
Håller fortfarande på och försöker få tillbaka formen efter ett skadedrabbat 2013, men hoppar nog med i det här gänget när jag ser att kroppen håller ihop. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 21:074,6 km, skulle nog lyssnat på kroppen idag och vilat. Får ta igen det till helgen. Så förutom allt elände runt ikring var det säkert en jättefin kväll här i Västerås.
4,6 km, skulle nog lyssnat på kroppen idag och vilat. Får ta igen det till helgen. Så förutom allt elände runt ikring var det säkert en jättefin kväll här i Västerås.
Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 21:44Vad kul att så många nya och gamla hänger med på utmaningen. Jag kan stoltsera med hela 3 km 😀 Jag är fullständigt medveten om tokeriet för min del att nå upp till denna årssträcka men skam den som ger sig.
Ett förtydligande: det är kul att höra om era
Vad kul att så många nya och gamla hänger med på utmaningen. Jag kan stoltsera med hela 3 km 😀 Jag är fullständigt medveten om tokeriet för min del att nå upp till denna årssträcka men skam den som ger sig.
Ett förtydligande: det är kul att höra om era
Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 22:11Men annars blir det ju inget kul, ju! (H:)
Men annars blir det ju inget kul, ju! (H:)
Quote from Jonny Persson on 16 January 2014, 22:25Då slänger jag in regelbundna rapporter här tills jag bevisligen klarat av gränsen. Nu när vi är halvvägs in i januari ligger jag på 243 km så det ser lovande ut. 🙂
Då slänger jag in regelbundna rapporter här tills jag bevisligen klarat av gränsen. Nu när vi är halvvägs in i januari ligger jag på 243 km så det ser lovande ut. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2014, 19:58Jag är glad att jag hittade likasinnade, ska göra mitt bästa. 59 km så här långt.
Jag är glad att jag hittade likasinnade, ska göra mitt bästa. 59 km så här långt.
Quote from Funbeat user on 18 January 2014, 00:19Marcus Mackan du är ju en "galning" När har du hunnit så mycket! 😉 Jag kan inte svara till ditt därför att det finns så kallt här uppe i Norrbotten !!!! Man är sugen men när det är ute - 25C är det inte kul ! 🙂
Marcus Mackan du är ju en "galning" När har du hunnit så mycket! 😉 Jag kan inte svara till ditt därför att det finns så kallt här uppe i Norrbotten !!!! Man är sugen men när det är ute - 25C är det inte kul ! 🙂
Quote from Jonny Persson on 18 January 2014, 10:25Hade jag bott uppe i Norrbotten hade det inte blivit många meter så här års Juhani. 🙂
Hade jag bott uppe i Norrbotten hade det inte blivit många meter så här års Juhani. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2014, 16:1164,96km avklarade, det är en faslig tur att man inte känner någon press på sig att jämföra sig med andra. (Mackan t.ex)(t+)
64,96km avklarade, det är en faslig tur att man inte känner någon press på sig att jämföra sig med andra. (Mackan t.ex)(t+)
Quote from Jonny Persson on 18 January 2014, 16:44Bra jobbat Anders. Alla jobbar efter eget intresse och förutsättningar!
Bra jobbat Anders. Alla jobbar efter eget intresse och förutsättningar!