Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1007 km under 2014 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Håller fortfarande på och försöker få tillbaka formen efter ett skadedrabbat 2013, men hoppar nog med i det här gänget när jag ser att kroppen håller ihop. 🙂

4,6 km, skulle nog lyssnat på kroppen idag och vilat. Får ta igen det till helgen. Så förutom allt elände runt ikring var det säkert en jättefin kväll här i Västerås.

Vad kul att så många nya och gamla hänger med på utmaningen. Jag kan stoltsera med hela 3 km 😀 Jag är fullständigt medveten om tokeriet för min del att nå upp till denna årssträcka men skam den som ger sig.

Ett förtydligande: det är kul att höra om era

Men annars blir det ju inget kul, ju! (H:)

Då slänger jag in regelbundna rapporter här tills jag bevisligen klarat av gränsen. Nu när vi är halvvägs in i januari ligger jag på 243 km så det ser lovande ut. 🙂

Jag är glad att jag hittade likasinnade, ska göra mitt bästa. 59 km så här långt.

Marcus Mackan du är ju en "galning" När har du hunnit så mycket! 😉 Jag kan inte svara till ditt därför att det finns så kallt här uppe i Norrbotten !!!! Man är sugen men när det är ute - 25C är det inte kul ! 🙂

Hade jag bott uppe i Norrbotten hade det inte blivit många meter så här års Juhani. 🙂

64,96km avklarade, det är en faslig tur att man inte känner någon press på sig att jämföra sig med andra. (Mackan t.ex)(t+)

Bra jobbat Anders. Alla jobbar efter eget intresse och förutsättningar!