Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 17:22Första 100 avverkade och första passet i vinter där termometern visat på fel sida noll, -1° stod den på. Köldfaktor från vind inte inräknat vid något tillfälle. Det kan ju bli riktigt tufft här nere senare i veckan har dem lovat ytterligare ett par minus
Första 100 avverkade och första passet i vinter där termometern visat på fel sida noll, -1° stod den på. Köldfaktor från vind inte inräknat vid något tillfälle. Det kan ju bli riktigt tufft här nere senare i veckan har dem lovat ytterligare ett par minus
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 19:54Jaha....då säger Ylva att jag är inne på fel tråd.....aj,aj,aj.......Men måste man inte först ha klarat av 1007 innan det är dags för 2014...?????Tja inte vet jag,,!? Tråkigt att bli utslängd men så är det väl nu i den här hårda kalla världen som vi befin
Jaha....då säger Ylva att jag är inne på fel tråd.....aj,aj,aj.......Men måste man inte först ha klarat av 1007 innan det är dags för 2014...?????Tja inte vet jag,,!? Tråkigt att bli utslängd men så är det väl nu i den här hårda kalla världen som vi befin
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 18:21Haha Kjell... du får gärna vara kvar... men tänkte du var lite "above our league..."
🙂
Haha Kjell... du får gärna vara kvar... men tänkte du var lite "above our league..."
🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 18:227% (105,08 km/1500 km)
känns bra så här långt, och långt skall det bli... behöver lite peppning på vägen. Så Kjell: stanna kvar!
7% (105,08 km/1500 km)
känns bra så här långt, och långt skall det bli... behöver lite peppning på vägen. Så Kjell: stanna kvar!
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 00:01200 km 10% ligger lite före plan, men det kan bli skridskois då är det lätt o halka efter.
200 km 10% ligger lite före plan, men det kan bli skridskois då är det lätt o halka efter.
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 09:45Efter en usel förra vecka (stormen här i söder ställde in helgens långpass) så ligger jag bara på 5% men tänkte bättra på det redan i eftermiddag!
Efter en usel förra vecka (stormen här i söder ställde in helgens långpass) så ligger jag bara på 5% men tänkte bättra på det redan i eftermiddag!
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 15:08103,21 km avverkat, ligger strax över fas. Hoppas alla baciller håller sig på långt avstånd:-)
103,21 km avverkat, ligger strax över fas. Hoppas alla baciller håller sig på långt avstånd:-)
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 21:11Ca 37 km, en bit kvar men det ska gå 🙂
Ca 37 km, en bit kvar men det ska gå 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 22:0260 km första månaden är ju inte helt godkänt... Får nog skärpa till mig lite.
60 km första månaden är ju inte helt godkänt... Får nog skärpa till mig lite.
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 22:3875 km hittills så jag ligger lite efter. Men det skyller jag på en semestervecka.
75 km hittills så jag ligger lite efter. Men det skyller jag på en semestervecka.