Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1007 km under 2014 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Första 100 avverkade och första passet i vinter där termometern visat på fel sida noll, -1° stod den på. Köldfaktor från vind inte inräknat vid något tillfälle. Det kan ju bli riktigt tufft här nere senare i veckan har dem lovat ytterligare ett par minus

Jaha....då säger Ylva att jag är inne på fel tråd.....aj,aj,aj.......Men måste man inte först ha klarat av 1007 innan det är dags för 2014...?????Tja inte vet jag,,!? Tråkigt att bli utslängd men så är det väl nu i den här hårda kalla världen som vi befin

Haha Kjell... du får gärna vara kvar... men tänkte du var lite "above our league..."

🙂

7% (105,08 km/1500 km)

känns bra så här långt, och långt skall det bli... behöver lite peppning på vägen. Så Kjell: stanna kvar!

200 km 10% ligger lite före plan, men det kan bli skridskois då är det lätt o halka efter.

Efter en usel förra vecka (stormen här i söder ställde in helgens långpass) så ligger jag bara på 5% men tänkte bättra på det redan i eftermiddag!

103,21 km avverkat, ligger strax över fas. Hoppas alla baciller håller sig på långt avstånd:-)

Ca 37 km, en bit kvar men det ska gå 🙂

60 km första månaden är ju inte helt godkänt... Får nog skärpa till mig lite.

75 km hittills så jag ligger lite efter. Men det skyller jag på en semestervecka.