Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1007 km under 2014 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Exakt 10 procent avverkade: 10,07 mil än så länge.
Jag räknar inte mil så noga, utan försöker att också se till kvalitet på passet, men samtidigt är det förstås lite kul att se hur antal sprungna mil stadigt ökar.

Ca: 104 km avklarade hittills så jag ligger lite före plan ( får man vara frisk så kommer det nog att gå bra )

6% avklarat (85km)
Ligger strax över målet, så här långt 🙂

Ja det där med procent var ju en kul grej att laborera med ....samt procent kvar lät ju positivt/negativt.!
Mitt mål för 2014 är 2014 kilometer....hehe. Och jag ska försöka regga veckovis i den här tråden och även lägga in procenten så det blir en del sta

77,69km. Långpass med lågt tempo. Mitt springsällskap hade en "bad run day"(H)

Kjell:
Det finns faktiskt ytterligare en tråd för det tuffa målet 2014 km under år 2014! Bara tipsar...! Bra jobbat & Lycka till! 🙂

Jag ligger strax före i planeringen, fick till ett riktigt bra pass på 21 km igår och drog ifrån lite. Men känner fortf

Det är orättvis ! Vi har haft nästan -30C kallt fyra dagar och bara fortsätter. I går var det -33,4 C . Är inte precis sugen att springa ute ! 🙂

Hu vad kallt Juhani!

Jag har Jonas värme mask , som värmer andning luften. Men -30 C lockar inte 😉
Idag hade lite varmare och sprang 11,5 km. har nu ihop : 58 km . 🙂

7.77km idag. Provade pyramid-intervallöpning i appen. Ny angenäm upplevelse. Kräkfaktorn blev stundtals riktigt hög.