Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 09:5282 km hittills så jag ligger också lite efter - mitt skyller jag på stormarna som varit som stoppat mina långpass på sistone...
82 km hittills så jag ligger också lite efter - mitt skyller jag på stormarna som varit som stoppat mina långpass på sistone...
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 10:2062,55 km av 87,7 planerade km gjorda.
Började året med att missa 5 löppass pga sjukdom, men har planerat in lite volymökning så det kommer snart vara ordning på målet 🙂
62,55 km av 87,7 planerade km gjorda.
Började året med att missa 5 löppass pga sjukdom, men har planerat in lite volymökning så det kommer snart vara ordning på målet 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 11:54BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=198098&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2014-02-01+11%3a54%3a45
Och det trots att jag inte har sprungit på nästan en vecka pga lite problem med planeringen. Under Februari p
Och det trots att jag inte har sprungit på nästan en vecka pga lite problem med planeringen. Under Februari p
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 12:31Ser att många jobbat på riktigt bra! Själv ligger jag på knappa 2 mil d v s långt efter målet. En förkylning har satt käppar i hjulet. Jag är nu på bättringsvägen och har startat lite lugnt. Målet är också att hinna med lite skidåkning så det gäller att b
Ser att många jobbat på riktigt bra! Själv ligger jag på knappa 2 mil d v s långt efter målet. En förkylning har satt käppar i hjulet. Jag är nu på bättringsvägen och har startat lite lugnt. Målet är också att hinna med lite skidåkning så det gäller att b
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 13:52http://www.funbeat.se/person/goals.aspx?PersonID=270013#199655
Ligger stax över plan, men jag skyller i vissa fall på underlaget.
http://www.funbeat.se/person/goals.aspx?PersonID=270013#199655
Ligger stax över plan, men jag skyller i vissa fall på underlaget.
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 13:55I ovanstående inlägg försökte jag klistra in bilden av mitt årsmål, gick sådär...
I ovanstående inlägg försökte jag klistra in bilden av mitt årsmål, gick sådär...
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2014, 15:13Jag ligger ordentligt över (167km) trots att jag egentligen inte är med i utmaningen - men jag jämför mig gärna 🙂
Jag ligger ordentligt över (167km) trots att jag egentligen inte är med i utmaningen - men jag jämför mig gärna 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 17:02Heja Alla 🙂 !
Kom på i natt att det blev jobbigt att skriva ny månad (jobbar nätter så tro inte att jag ligger vaken och grubblar på sånt). Sen kan jag konstatera att jag har kommit ca 35 km hittills, mitt årsmål får bli att springa mer än förra året.
Heja Alla 🙂 !
Kom på i natt att det blev jobbigt att skriva ny månad (jobbar nätter så tro inte att jag ligger vaken och grubblar på sånt). Sen kan jag konstatera att jag har kommit ca 35 km hittills, mitt årsmål får bli att springa mer än förra året.
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 17:45Camilla:
Då kanske du skulle behövt ett par Icebug, så behöver du inte oroa dig för halkan.
Camilla:
Då kanske du skulle behövt ett par Icebug, så behöver du inte oroa dig för halkan.
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 20:11Idag är det tydligen löpningens dag enligt en viss löpartidnings hemsida. Jag firade detta med att springa 12 km. Har totalt fått ihop 89 km i år, kanske lite snålt med tanke på målet. Men jag kommer igen, när våren och ljuset finns att avnjutas på tidiga
Idag är det tydligen löpningens dag enligt en viss löpartidnings hemsida. Jag firade detta med att springa 12 km. Har totalt fått ihop 89 km i år, kanske lite snålt med tanke på målet. Men jag kommer igen, när våren och ljuset finns att avnjutas på tidiga