Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 09:37????? Maria! 😀 (t+)
Ingen fira-bira..?
????? Maria! 😀 (t+)
Ingen fira-bira..?
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 18:29Grattis Maria!
Kram,
Jenny
Grattis Maria!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 June 2014, 21:48Jag såg det som att jag firade lite i förskott med ett helt lass summer pale ale i fredags istället 😀
Jag såg det som att jag firade lite i förskott med ett helt lass summer pale ale i fredags istället 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 09:34Så ska det låta! 🙂
Så ska det låta! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 22:12(t+) precis. Nu tar jag sikte mot nästa mål och hittar tillräckligt många tillfällen att fira på vägen
(t+) precis. Nu tar jag sikte mot nästa mål och hittar tillräckligt många tillfällen att fira på vägen
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 23:05Upptäckte just att jag är halvvägs.
Upptäckte just att jag är halvvägs.
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 00:46704 km . Totalt ! 🙂
704 km . Totalt ! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 08:03Efter en massa skidåkande (nåja, så mycket blev det kanske inte), cyklande samt lite simmande är det nu dags att ta tag i löpningen. Jag har skrapat ihop 267km så här långt så jag ligger lite efter er andra men jag skall ändå göra mitt bästa för att - ska
Efter en massa skidåkande (nåja, så mycket blev det kanske inte), cyklande samt lite simmande är det nu dags att ta tag i löpningen. Jag har skrapat ihop 267km så här långt så jag ligger lite efter er andra men jag skall ändå göra mitt bästa för att - ska
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 23:12508 km... 🙂
(Jag är ändå en gammal gubbe som inte är byggd för löpning och kom igång sent...)
508 km... 🙂
(Jag är ändå en gammal gubbe som inte är byggd för löpning och kom igång sent...)
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 17:49Skada för två veckor sedan har gjort att det inte blivit många km sen dess. Fortfarande en bit kvar så ännu på ett tag lär det inte vara fullt tryck men halvårs mässigt har det ändå blivit.
Totalt: 927,03km
Skada för två veckor sedan har gjort att det inte blivit många km sen dess. Fortfarande en bit kvar så ännu på ett tag lär det inte vara fullt tryck men halvårs mässigt har det ändå blivit.
Totalt: 927,03km