Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1007 km under 2014 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Halva året gått, uppe i 784 km nu, så det ser ju ljust ut 🙂

Totalt hittills 766 km. 🙂

Då var man framme.
Totalt avverkar i år efter dagens långpass 1016,95km.
Frågan är nu skall jag gå över till 2014km gruppen, tycker det känns lite avlägset eller skall jag vara kvar här? Tror inte jag sett någon där mellan och lite sent på året tycker ja

Klart du skall hoppa över till 2014km gruppen (t+)
Om det känns lite för lång att ta sikte dit, så kanske Sveriges längd kan vara ett delmål på vägen. Målet skulle då bli 1572km. För mig så är det ett inofficiellt mål på vägen mot 2014km. Skulle vara lite

?????? ????? Mats! :D(t+)
Oavsett hur du gör med grupp-/trådvalet väntar jag med spänning på vad du ska skölja ner det hela med..

Maria jag gjorde Sveriges längd fågelvägen ifjor men visst det är alltid ett bra mål att ha även i år. Frågan är hur lång är bilvägen, tyvärr tror jag inte det är ett mycket lättare mål än 2014km.

Illbatting tyvärr inget hemma mer än lite The Black Grous

Allt går fint, Mats! 😀
Jag skålar i josagrogg efter 164 mil, som i Volvo 164.
BILD:http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/486641_4424129919803_2001229787_n.jpg

Annars blev det en "Hallå Hallå" idag. Litet lokalt öl i Ystads trakten.

Grattis Mats. Tycker du kan både ta en lille en och en öl för den bedriften. (t+) Själv har jag kommit upp i 906 mil, så jag är snart där med. Om 12 timmar går jag på semester och sen lär det gå fort att uppnå 1007 km. (H)

Tackar Ewa, då ses vi snart i 2014 gruppen. 😉
Får säga att jag hade varit mäkta imponerad om du varit upp i 906 mil eftersom det varit närmare 5mil om dagen hittills i år. 😉