Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 16:15Tackar !
Jenny :
Absolut, nu vet jag inte om jag hinner i mål men jag skall göra ett försök 🙂
Tackar !
Jenny :
Absolut, nu vet jag inte om jag hinner i mål men jag skall göra ett försök 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 16:18Även om man inte hinner i mål så har man god peppning från deltagarna!
Välkommen!
Kram,
Jenny
Även om man inte hinner i mål så har man god peppning från deltagarna!
Välkommen!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 19:41Inget som har med året att göra men passerade med söndagens långpass 6000km sedan jag snörade på skorna för första passet för drygt 4 år sedan.
Inget som har med året att göra men passerade med söndagens långpass 6000km sedan jag snörade på skorna för första passet för drygt 4 år sedan.
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 19:49Grattis Mats!
Sjukt bra jobbat! Hoppas att du får många fler km, skadefria och glädjefyllda!
Kram,
Jenny
Grattis Mats!
Sjukt bra jobbat! Hoppas att du får många fler km, skadefria och glädjefyllda!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 September 2014, 09:10????? Hannu! :D(t+)
Indisk single malt.. kan det vara något?
????? Hannu! :D(t+)
Indisk single malt.. kan det vara något?
Quote from Funbeat user on 1 September 2014, 20:03Jag tycker det är en riktigt bra wirre (t+)
Jag tycker det är en riktigt bra wirre (t+)
Quote from Funbeat user on 2 September 2014, 09:07Jag får väl ta och prova om tillfälle ges.
Jag får väl ta och prova om tillfälle ges.
Quote from Funbeat user on 2 September 2014, 21:47(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 September 2014, 18:56I morgon jag jag spring Running for change i Göteborg 🙂 är det någon mer här som ska göra det? Finns det någon bra väg till slottskogen? Kommer från Boråshållet. Sprang vårruset i våras och vägen förbi Chalmers var avstängd, och GPSen ville förbi där 😉
I morgon jag jag spring Running for change i Göteborg 🙂 är det någon mer här som ska göra det? Finns det någon bra väg till slottskogen? Kommer från Boråshållet. Sprang vårruset i våras och vägen förbi Chalmers var avstängd, och GPSen ville förbi där 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 10:42jag TROR jag ska försöka! Springer dock orientering, så varje kilometer går lite långsammare och är lite jobbigare, ligger nog på 400 nu, eftersom funbeat glömdes bort HELA sommaren (usch, skäms 🙁 ) Men försöka ska jag!!
jag TROR jag ska försöka! Springer dock orientering, så varje kilometer går lite långsammare och är lite jobbigare, ligger nog på 400 nu, eftersom funbeat glömdes bort HELA sommaren (usch, skäms 🙁 ) Men försöka ska jag!!